XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Vuurwerkinvestering een goede zaak geweest. Nu het bedrag er al uit en heb zeker nog 3/4e over lol.

you-mad-2.gif

Drank uit Duitsland is binnen, en ook het vuurwerk van mijn vrienden veilig de grens over gekregen :)

geen relatie meer dus nu ff ander meisje nken

2 dagen gewerkt en heb 327 euro bij op m'n bankrekening, wtf... :D
Ook wel leuk is dat ik in sportwinkel bij bergsport artikelen werk, en daar staan ook whey supplementen. En telkens als iemand daar iets over wil weten komen ze het mij vragen, en niet aan die dude van de fitness...

Lol, hoeveel krijg je per uur?

ON- Veeeeel pr's

Echt geen idee, heb m'n contract getekend de eerste werkdag en de manager zei niet echt iets over hoeveel ik verdien. Daarbij kreeg ik een hele hoop bladeren mee maar nog niet de tijd genomen om die eens te bekijken. Maar zo te zien verdien ik goed :) ging ervan uit dat ik rond de 8 euro per uur verdiende maar zal wel veel meer zijn ofwel hebben ze gemist met het bedrag

8 euro is nice man. wanneer komt je filmpje btw?

8 euro is nice man. wanneer komt je filmpje btw?

Filmpje komt wanneer iemand een programma post waarmee ik het kan editten. Ik ga niet lopen zoeken op internet en bs downloaden waardoor ik virussen krijg want ik heb er al genoeg tijd aan besteed vind ik. Dus nu is het aan jullie, als je t zo graag wil zien fix me dan ff een goed programma.

Edit: als dat niet gebeurt kan ik wel nog screenshots van het filmpje posten

Stuur me ff in een pm?

Pff, ben echt te lui geweest met mijn motivatiebrief .. morgen echt wat aan gaan doen ... wil 'm zo snel mogelijk opsturen.. damn al dat drank van de afgelopen 2/3 weken

Zomenteen nieuwe auto ophalen :)

Heb ik ook eindelijk weer iets anders dan alleen de fiets met die k*t regen

wat voor auto'tje?

inb4 lamborghini

Terug
Naar boven