MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ik check hem ook uit voor 2011

EWAAH Fijne jaarwisseling

Aan welk bier zitten jullie nu? Ben zelf bezig wat Hertog Jannetjes te verorberen. Grolsch, Dommelsch en Hertog Jan, het moet raar lopen wil ik wat anders drinken dan een van deze smaakmakers.

Alcohol is katabool jonguh!:mad:

Foto van een vriendin op FB.:D

409334_245240548878320_100001771311794_596952_1411452744_n.jpg

Hihi.. Hotdog.. Arm beest!

Strax effe kinderchampagne nemen (srs)

net arkham city uit, awesome as phuck:cool:

terug van een nachtje buitensmijter zijn, wat een gigantisch saai beroep zeg :yawn:
enige spanning kwam op het einde, massaal gevecht in de inkomsthal + de verlichting die naar beneden viel :p
al bij al toch een mooie 200 euro verdiend :)

oja, en mijn vriendin heeft me bedrogen op een ander feest, wat een h**ren zijn het toch ook eh

oja, en mijn vriendin heeft me bedrogen op een ander feest, wat een h**ren zijn het toch ook eh
HAha, joh
Ik was op zo'n afterparty van het bazen uitgaan, allemaal helemaal geslaagd. :)
Dus eenmaal op die party is er zo'n chick die me wel diggt, ziet er niet heel verkeerd uit ook, 3 vrienden van mijn ook achter haar aan enzo beta as phuck
Dus ik neem haar met mn lammekop zo'n slaapkamer binnen in dat huis.
Helemaal aan met haar, gevingerd en getrokken enzo, bijna een uur bezig in die kamer allemaal stil en shit
Dan moet ze weg want een goeie vriend belt haar de heletijd, ze moet daar ook slapen enzo (niet haar vriendje ofzo, friendzone level 999)
Een paar uur later als we met nog wat lui kebab gaan eten hoor ik opeens dat ze nog een dude gezoend heeft (1 van die 3 vrienden van mij die achterhaar aan zaten :roflol:)
Allemaal vet grappig die vent baalt ook hard:roflol:

sl*ts gnna sl*t

Ik neem aan je ex-vriendin?
Heeft ze het zelf met spijt bekend? Indien niet dumpen. Indien ze zelf bekend heeft weet je hoe ver je (eventueel) zelf bij andere meisjes mag gaan, maar als je daar absoluut geen behoefte aan hebt, moet je zelf maar beslissen. Ik weet dat ik voor men eigen vriendin altijd meer begrip kon opbrengen in eender wat als voor andere jongens hun vriendin :o Op dit moment zeg ik dumpen die handel

Iets te veel drank gehad en te weinig gegeten, wat een avond ... hele buurt bij elkaar geknald met ander mans vuurwerk :)

ben je verplicht guess!

hoop dat die bish komt ( kans=90%) anders word het nog moeilijk om 1tje scoren:'( vanavond aangezien ik niet naar een feestje ga maar hier in dorp blijf met maten

niet gekomen dus hea, gaat ze me proberen te teasen rond half 2 , dat ze allemaal telefoonnummers scoorde en er niets mee deed..

gelukkig kan ik mmsen , dus ff mms van mijn hand die even rust op de ass van een bish :D

niet dat er behalve beetje zoenen veel van kwam maarr ssstt

Dat ik geen kater heb:) Hoe is het mogelijk..

lol ik bestel de laatste tijd veel pakketjes her en der. Ook via ebay enzo. Ik vind het gewoon zielig voor de bezorger die een pakketje komt brengen. Tis iets wat ik heb gekocht voor 5 euro (wat hier 30 euro kost) en heb laten komen uit Amerika. Toch ongelooflijk dat je geen verzendkosten betaalt en dat pakketje t*ring de teringver moet reizen. Ik snap dat soms echt niet.

En dan wil je iets binnen Nederland verzenden betaal je standaard 6,75 of meer. Toch vreemd?

Terug
Naar boven