Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ik neem aan je ex-vriendin?
Heeft ze het zelf met spijt bekend? Indien niet dumpen. Indien ze zelf bekend heeft weet je hoe ver je (eventueel) zelf bij andere meisjes mag gaan, maar als je daar absoluut geen behoefte aan hebt, moet je zelf maar beslissen. Ik weet dat ik voor men eigen vriendin altijd meer begrip kon opbrengen in eender wat als voor andere jongens hun vriendin :o Op dit moment zeg ik dumpen die handel
ze heeft het in een berichtje gestuurd achter dat de daad gebeurd was. ik kan haar nu toch niet meer vertrouwen dusja, ik hoef haar niet meer. ik denk zelfs dat ze met die andere gast zal verderdoen, de h**r. het was een vriend van haar broer die blijkbaar al lang gevoelens voor haar had en zoals zij zelf zegt: "hij heeft me opgeëist en hij zal goed voor me zorgen" ik lach me kapot, wat een stom excuus. nuja, ander en beter, sneller en heter ;)

idd een h**r dan, heb je toch niets aan..

als ze dat 1x doen blijven ze dat doen

ze heeft het in een berichtje gestuurd achter dat de daad gebeurd was. ik kan haar nu toch niet meer vertrouwen dusja, ik hoef haar niet meer. ik denk zelfs dat ze met die andere gast zal verderdoen, de h**r. het was een vriend van haar broer die blijkbaar al lang gevoelens voor haar had en zoals zij zelf zegt: "hij heeft me opgeëist en hij zal goed voor me zorgen" ik lach me kapot, wat een stom excuus. nuja, ander en beter, sneller en heter ;)

:sl*t: Lach me ook kreupel gestoord wijf zo te horen
heb je toch niets aan aan zo eentje

denk je toch ook van '**** off k*twijf, zeg dan gewoon dat het uit is tussen ons. Dit is real life, geen mooi en meedogeloos:rolleyes:' :roflol:

Wat een dom wijf moet dit wel niet zijn :roflol:

je vind zo een betere bro, 2012 word een goed jaar voor je ;)

dat stukje wat jullie dikdrukken maakt mij al gewoon aggresief , gewoon bij de gedachte dat een chick dat op die manier tegen je zegt..

Die bishes van tegenwoordig hebben zo vaak het gevoel dat een man hun "waard moet zijn", denk maar aan de populariteit van het citaat "I'm selfish, impatient and a little insecure. [...] then you sure as hell don't deserve me at my best." Ik snap het echt niet, de generatie waar wij inzitten heeft zoveel k*twijven die ik veel liever een trap onder hun reet zou geven ipv hen te nken. Zoals een hoop mensen voor mij al gezegd hebben: echt een kakwijf, aandachtsh**r etc. Goed dat je het jaar zonder kan beginnen, zal misschien ff moeilijk zijn hoewel je echt, en dat kan ik zeggen zonder je te kennen, sowieso beter als haar kan krijgen.

hahhahaha opgeist ook echt... hoe verzint ze het pffff

---------- Post toegevoegd Sun 1 Jan 2012 om 14:36 ----------

Die bishes van tegenwoordig hebben zo vaak het gevoel dat een man hun "waard moet zijn", denk maar aan de populariteit van het citaat "I'm selfish, impatient and a little insecure. [...] then you sure as hell don't deserve me at my best." Ik snap het echt niet, de generatie waar wij inzitten heeft zoveel k*twijven die ik veel liever een trap onder hun reet zou geven ipv hen te nken. Zoals een hoop mensen voor mij al gezegd hebben: echt een kakwijf, aandachtsh**r etc. Goed dat je het jaar zonder kan beginnen, zal misschien ff moeilijk zijn hoewel je echt, en dat kan ik zeggen zonder je te kennen, sowieso beter als haar kan krijgen.

wijven van tegenwoordig vinden het vaak zelfs al teveel moeite om s avonds eten voor je te koken ! Als ze het kunnen want dat is ook maar de vraag tegenwoordig

Christ, een neef/vriend van me zat al een hele tijd met een wijf bezig, maar zij wilde "niet te snel gaan", ze heeft al lang geen vaste vriend gehad en vond hem echt speciaal. Nu, na enkele weken constant contact, is hij friendzoned. Sowieso dat als hij hard to get speelde hij haar gehad had. Bishes, wtf man :o

hahhahaha opgeist ook echt... hoe verzint ze het pffff

---------- Post toegevoegd Sun 1 Jan 2012 om 14:36 ----------

wijven van tegenwoordig vinden het vaak zelfs al teveel moeite om s avonds eten voor je te koken ! Als ze het kunnen want dat is ook maar de vraag tegenwoordig

en je vind dat abnormaal? kook jij ooit eten voor hen dan?:roflol:

Komt ook omdat de meest lelijke meisjes geprezen worden als prinsesjes door beta's om in hun broekje te komen.

tevaak gedaan jah moest toch te vreten hebben he als je thuis komt van je werk

echt een geweldige week gehad!

waarvoor? Voor je hondjes/ katten of wat was het ? :p
Ja, heb jij wel goed:p Begint zich sterk af te vragen hoe jij dat weet?
Maar ze waren niet geweest. Dus we dachten al dat het een goede grap was (die was dan goed gelukt:D), maar aan het nieuws te zien waren ze hier wel in de stad geweest

Christ, een neef/vriend van me zat al een hele tijd met een wijf bezig, maar zij wilde "niet te snel gaan", ze heeft al lang geen vaste vriend gehad en vond hem echt speciaal. Nu, na enkele weken constant contact, is hij friendzoned. Sowieso dat als hij hard to get speelde hij haar gehad had. Bishes, wtf man :o

Komt me bekend voor. Toen ik nog jong en onverstandig was ook wel eens maaaanden met zo'n chick beziggeweest. Ze had de touwtjes compleet in handen. Schaam me nog kapot als ik er aan terugdenk :roflol:

Niet zo heel lang geleden was er ook een meisje en die 'wilde niet te snel gaan' dus ik probeerde de waarde van zoenen, coïtus etc. eruit te halen door het te laten overkomen dat ik het niet meer dan normaal vond om bij de 2e date al coïtus te hebben. Kijk bij haar zat het heel hoog door eerdere relaties. Neuken was echt iets voor als je al maanden een vaste relatie had etc, dus ze wist niet beter. Beetje brain reprogramming gedaan zoals ik dat noem :P

Heb haar maar compleet genegeerd na een tijdje want ze klampte echt aan me vast als een parasiet. Wou van die 'stelletjes' dingen doen, pretpark dierentuin, strand, etc. Fock dat, ik wil knallen en niet die beta bullshit doen waar ik alleen maar tijd en geld aan kwijt ben. Nog wel een beetje last van gehad maar hee:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:thumbs:

Ja, heb jij wel goed:p Begint zich sterk af te vragen hoe jij dat weet?
Maar ze waren niet geweest. Dus we dachten al dat het een goede grap was (die was dan goed gelukt:D), maar aan het nieuws te zien waren ze hier wel in de stad geweest

Meen me te herinneren dat je ooit op bstrong hebt vermeld dat je bezig bent met dieren ;)
Geen stalker ofzo hoor :D

Om 16:15 ontbijten met 4 oliebollen

come at me dbb

Terug
Naar boven