- Waardering
- 3.529
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nice, doe ff progressie topic danDat ik me nu pas besef dat ik begin 2011 maar 67 kilo woog. Nu 92, dat is 25 kilo in 1 jaar.
inb4 24,9 kilo vocht en vet
Dat ik me nu pas besef dat ik begin 2011 maar 67 kilo woog. Nu 92, dat is 25 kilo in 1 jaar.
inb4 24,9 kilo vocht en vet

(probably more dan ik met 2,5j trainen
)
netjes
bodybulding of kracht gericht getrained? En welke powerstats heb je nu?(probably more dan ik met 2,5j trainen
)
ja man hoe ze dat zei "hij heeft mij opgeëist" maakte me echt furieus, zeg dan gwn dat je een sl*t bent en je niet hebt kunnen inhouden eh k*twijf.
ze zegt dat ik niet goed voor haar zorgde, misschien wel waar, maar ze moet niet verwachten dat ik haar als een prinsesje ga behandelen en vereren ofzo. ik verwacht eerder van haar dat ze een proteine shake of een boterham met pindakaas voor me maakt! en zo behandelde ik haar ook, daarom is ze weg.

She is a sl*t, next...
---------- Post toegevoegd Sun 1 Jan 2012 om 18:13 ----------
gisteren trouwens bijna aangereden door een kneus in een mercedes die veel te hard reed, ik had voorrang dus reed gewoon door op me fiets. Ging maar net goed, ik stak me middelvinger op. Hij deed met zijn vinger op me voorhoofd net alsof ik gek was. Stapte van me fiets af en liep op hem af, reed die fag weg...![]()
echt een bizarre avond gehad, ging van helemaal wappie naar helemaal leip, zo maar een report schrijven
geen wonder dat iedereen altijd wegduikt als ik ze aankijkmensen raken makkelijk geintimeerd door ook maar iedereen die geen ecto is (srs)