MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Niet meteen, dat je je niet kunt amuzeren zonder alcohol is zever. Zou juist het omgekeerde zeggen. Hoor niet zeldzaam "gisteren moet wel heel plezant geweest zijn want kan me niets herinneren", wat heb je daar nou aan??? of een hele avond staan kotsen aan de wc's en dergelijke :p is mss niet van toepassing om iedereen maar velen zullen er wel iets van herkennen :p

Hij woont wel in groenlo he :p als je je daar niet minstens 1x per week lam zuipt kan je beter verkassen

Vanochtend 130 kilo gedeadlift, met stang etc. erbij geteld:o

Dacht vorige week striae te hebben op me borst, net even de spiegel geïnspecteerd en er blijkt niks aan de hand te zijn :)

phew

Dacht vorige week striae te hebben op me borst, net even de spiegel geïnspecteerd en er blijkt niks aan de hand te zijn :)

phew

Laat me nooit meer zo schrikken brah. Had het btw ook laatst (bleek tomatensaus te zijn, had shirtless spaghetti gegeten, dont ask)

lol bedankt voor slaappleziertje, heb wel tinypiny streepje op me tricep zitten maar **** it ze groeien ook als kool.

mn ex die me had bedrogen op oudejaar is best (heel) veel verdikt de laatste tijd, terwijl ik alleen maar verbreed :cool:

in her face

vandaag begin met cut, besloten nog even op medium carbs (190-200) te gaan zitten. Low carbs komt verder in de cut wel.

Damn, jullie hebben ook echt gewoon schema's. Zo hardkoooor ben ik niet dak me daaraan kan houden.

bent geen schema nodig om te cutten!

k heb 2 broodjes gehad met zon pitasnack dit weekend hah, ik dacht 3kg verliezen in 6 dagen kan natuurlijk nooit goed zijn :rolleyes:

vanaf vandaag carbs weer <100 voor de rest let ik er helemaal niet op eigelijk

bent geen schema nodig om te cutten!

k heb 2 broodjes gehad met zon pitasnack dit weekend hah, ik dacht 3kg verliezen in 6 dagen kan natuurlijk nooit goed zijn :rolleyes:

vanaf vandaag carbs weer <100 voor de rest let ik er helemaal niet op eigelijk

Motivator+-+Theres+the+Door.jpg

lol, kidding

ahaha

Ik ben ook benieuwd hoeveel ik al kwijt ben.. alleen me pa heeft de weegschaal verstopt toen die die garage ging opruimen. En zoals altijd weet die warhoofd niet meer waar die dingen neerlegt als die 'opruimt'.

Terug
Naar boven