XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

bench is imo niet zo toonaangevend voor hoe sterk je bent, squat en deadlift zijn eigenlijk de enige oefeningen die mentaal zwaar zijn

Net een maat van me voor het eerst op een pre-workout laten trainen, hard. Lol, hij vond het geweldig. Had misschien ook een beetje veel gegeven voor de eerste keer haha.

Sportschool weer uitgebreid. Nieuwe dumbbells, ziet er netjes uit :) kwam alleen wel klem met m'n vinger onder 50kg dumbbell wat minder lekker voelde.

Net een maat van me voor het eerst op een pre-workout laten trainen, hard. Lol, hij vond het geweldig. Had misschien ook een beetje veel gegeven voor de eerste keer haha.

Sportschool weer uitgebreid. Nieuwe dumbbells, ziet er netjes uit :) kwam alleen wel klem met m'n vinger onder 50kg dumbbell wat minder lekker voelde.
1: moet je eens 5g beta alanine geven aan iemand die dat nog nooit heeft genomen :roflol:
2: toch leuk? Blauw is toch mooie kleur? Is eens iets anders.

:eek:the unbeatable argument:eek:
80kg bench is idd niet super, kan ik zelfs :roflol: maar heb ook al veel slechter gezien :p

Ik vind het vooral belangrijk om je stats te vergelijken met je lichaamsbouw en trainingstijd. 80kg kan wel een sterke prestatie zijn als je van heel ver kwam en op korte tijd meer kan drukken.

Ik vind het vooral belangrijk om je stats te vergelijken met je lichaamsbouw en trainingstijd. 80kg kan wel een sterke prestatie zijn als je van heel ver kwam en op korte tijd meer kan drukken.
Train 1j, toen ik begon woog ik 50-55kg (privacy) nu 10-15kg meer. Ben zelf niet meteen de Hulk:rolleyes:
Oh en toen ik begon had ik (veel) moeite met 25kg bankdrukken:rolleyes::roflol:
Inb4 ecto :D

1: moet je eens 5g beta alanine geven aan iemand die dat nog nooit heeft genomen :roflol:
2: toch leuk? Blauw is toch mooie kleur? Is eens iets anders.

Hij was rood van het bloed omdat ik een stuk veel lostrok toen ik m'n hand eronder vandaan trok. :D

Hardkoor

Train 1j, toen ik begon woog ik 50-55kg (privacy) nu 10-15kg meer. Ben zelf niet meteen de Hulk:rolleyes:
Oh en toen ik begon had ik (veel) moeite met 25kg bankdrukken:rolleyes::roflol:
Inb4 ecto :D

55kg, shit dat was weinig. Iig goed dat je nu lekker bezig bent anders was je nog steeds zo'n ecto ;p Just keep the good work up fella'

Mijn bp-vooruitgang staat een beetje stil, omdat ik geen lekkere borsttraining neer kan zetten vanwege die hoerentyfusk*tschouder

Mijn bp-vooruitgang staat een beetje stil, omdat ik geen lekkere borsttraining neer kan zetten vanwege die hoerentyfusk*tschouder

Idd je belast schouder daar ook mee. Nja je kan het nog altijd positief bekijken, soms is een beetje rust wel goed ;) Ikzelf doe nu eigenlijk bijna nooit meer BP, doe meer dumbbell presses, dips, ... Zal binnen 3 weekjes ofzo wel weer met BP beginnen.

Haha ty :) al moet ik zegge dat ik door de examens de kwaliteit van mn trainingen toch weer ff dalen :p

Examens zijn voor mij al 2 weken gedaan, great succes :D

Idd je belast schouder daar ook mee. Nja je kan het nog altijd positief bekijken, soms is een beetje rust wel goed ;) Ikzelf doe nu eigenlijk bijna nooit meer BP, doe meer dumbbell presses, dips, ... Zal binnen 3 weekjes ofzo wel weer met BP beginnen.

Examens zijn voor mij al 2 weken gedaan, great succes :D

Heb zelf ook een keer 1 maand lang BP lings laten liggen, en ervoor in de plaats dumbbell pres. resultaat was dat ik vooruit ging op dumbbell press, maar me bench stil bleef zitten:( BP is serieus 1 van de beste oefs voor borst(zo niet de beste). Gewoon weer in je schema zetten.

doe nu al een maand of 2/3 aan het begin van m'n borsttraining 5x5 bp, is toch wel een lekkere starter moet ik zeggen, mja, daarna fly's en dan krijg ik al ****ing steken in m'n rechter schouder en kan ik niks meer

Heb zelf ook een keer 1 maand lang BP lings laten liggen, en ervoor in de plaats dumbbell pres. resultaat was dat ik vooruit ging op dumbbell press, maar me bench stil bleef zitten:( BP is serieus 1 van de beste oefs voor borst(zo niet de beste). Gewoon weer in je schema zetten.
Idd, ben ook zeker voor een goede benchsessie te porren :) kvind het altijd zo irritant dat als je ff niet bankt het direct lijkt alsof je minder kan pakken en je weer opnieuw moet bouwen :(

Bij mij net omgekeerd, ik zat vast op 80kg max bij BP, even gestopt met bench pressen en wat andere borst oef. erbij gesmeten. Resultaat: als ik weekje geleden 80kg probeerde ging het smooth as hell. Dus ik ben wel nog vooruit gegaan en ook over m'n plateau heen.
Natuurlijk ga ik benchpress er wel weer in smijten, gotta love that exercise :)

Had je (in het begin) betere progressie op je BP dan daarvoor? Omdat je lichaam de BP dan niet gewend is maar je zodra je de oefeningen weer op pakt een tijdje snelle progressie krijgt?

6.9 voor marketing management. Scheelt me 2 herkansingen **** yeah

Terug
Naar boven