MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

fukkkk dat eerste ga ik doen :D, heb nog 3/4 potje staan
Haha :D wordt doodlachen, wel ze iets wijsmaken, bv zeggen dat het halve dosis is ofzo anders gaan ze niet wille nemen. Had ik eens bij zware peet gedaan die tegen veel kan en zelfs hij zei dat hij ervan begon te flippen :p:roflol: Was tof om m tijdens de training te zien staan xD, helaas het leukste deel ervan gemist :(

Haha :D wordt doodlachen, wel ze iets wijsmaken, bv zeggen dat het halve dosis is ofzo anders gaan ze niet wille nemen. Had ik eens bij zware peet gedaan die tegen veel kan en zelfs hij zei dat hij ervan begon te flippen :p:roflol: Was tof om m tijdens de training te zien staan xD, helaas het leukste deel ervan gemist :(

haha ik geef me moedder zo 2.5gr :D, net zelf ook 2.5gr genomen

fuu gezicht jeukt

Laatst bewerkt:
haha ik geef me moedder zo 2.5gr :D, net zelf ook 2.5gr genomen
Puh 2,5g is niets :mad: Hup neem snel nog 3g bij. Of zelfs nog wat meer want als je al es genomen hebt is het effect minder.

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 19:20 ----------

3g meer!:mad:

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 19:21 ----------

Ik ga nog wat verder leren terwijl je je amuseert.

Puh 2,5g is niets :mad: Hup neem snel nog 3g bij. Of zelfs nog wat meer want als je al es genomen hebt is het effect minder.

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 19:20 ----------

3g meer!:mad:

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 19:21 ----------

Ik ga nog wat verder leren terwijl je je amuseert.

haha heb het serieus niet genomen sinds de zomer en me wangen jeuken al genoeg nu :P

beta alanine is toch voor uithoudingsvermogen ?

Heb zelf ook een keer 1 maand lang BP lings laten liggen, en ervoor in de plaats dumbbell pres. resultaat was dat ik vooruit ging op dumbbell press, maar me bench stil bleef zitten:( BP is serieus 1 van de beste oefs voor borst(zo niet de beste). Gewoon weer in je schema zetten.

Wat druk je nou hoodster?Srs question btw.:)

Mijn wenkbrauwen zitten altijd vol mieren als ik genoeg beta alanine binnen heb haha

Net op de bank lingo zitten kijken met ****ing veel patat mayo appelmoes en broodje kaassoufle met pindasaus

ging ook GROENNNNNNNNNNNNNNNN roepen

srs

helemaal vergeten hoe dat beta-alinine was, best wel fijn

inb4 beta alinine snuiven met uitgaan :roflol:

Wat is er zo lekker aan beta alanine dan?

ik ga ook helemaal stuk om die fransie96, loopt mij constant af te zeiken enkel als ik zijn log volg :mad:

Ja, dat het itchy is weet ik, maar welke effect krijg je nog meer als je alleen beta alanine neemt?

Terug
Naar boven