AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

care, ze kon me wel ppend klaarkrijgen, huidige heeft er af en toe nog moeite mee. Het was trouwens MBO...

lol

Sorry rijst ga je daar echt geen karma voor geven. Daar zou ik mijn hond van af trappen.

Srs

lol, post jij dan eens iets bish. Moet zeggen dat ik nu veel beter heb gefixed, dit was meer een 2 maanden durende coïtus romance
.
Hij heeft delivered, dus geef hem toch karma. Ze heeft wel nice boobs.

Dit, en karma terug voor jou (iedereen die geeft trouwens) :)

ik wou net zeggen rijst, mbo is gewoon een vervolg van vmbo

snap het even niet meer... rijst zei eerst dat die ex een ''havo chick'' was???
nu opeens mbo???

r*tard. MBO is de vervolgopleiding van vmbo, daarvoor deed ze dus vmbo. Toch mooi dat ik dat kan zien aan een gezichtsuitdrukking.

snap het even niet meer... rijst zei eerst dat die ex een ''havo chick'' was???
nu opeens mbo???

Je kan van havo toch naar mbo gaan..................

Jongen Hoody, wat ga je haten fffs en ik je maar steunen dat je natty bent.

Maar he, lees me posts maar terug ik vind ze eruit zien als een havo chick, en ik moet zeggen bij deze foto klopt het plaatje ook niet helemaal. (partyflock ook heaa)

En idd, ze heeft HBO gedaan en nu teruggestroomd naar MBO (dus geen havo > mbo :)

ik heb trouwens een enorme cheatdag, ik voel me meteen +3-4% bf vetter.

Jongen Hoody, wat ga je haten fffs en ik je maar steunen dat je natty bent.

Maar he, lees me posts maar terug ik vind ze eruit zien als een havo chick, en ik moet zeggen bij deze foto klopt het plaatje ook niet helemaal. (partyflock ook heaa)

En idd, ze heeft HBO gedaan en nu teruggestroomd naar MBO (dus geen havo > mbo :)

Geef de partyflock dan eens Rijst. Net of ik haar ken weetje.

Ik ken helemaal niemand waar jij woont. Want je woont toch in Eindhoven?

Plaats eens een betere foto, met het totale plaatje.
Want geef toe dit is waardeloos. Hiervan gaat willy niet steigeren toch.

Geef de partyflock dan eens Rijst. Net of ik haar ken weetje.

Ik ken helemaal niemand waar jij woont. Want je woont toch in Eindhoven?

Plaats eens een betere foto, met het totale plaatje.
Want geef toe dit is waardeloos. Hiervan gaat willy niet steigeren toch.

Nee want met partyflock heb je der naam, facebook, hyves, telefoonnr allessssssssss

Was ook niet de bedoeling om een nude pic te plaatsten. Ik zeg m'n ex vriendin is zwanger (had coïtus relatie van 2maanden) en jullie reageren pics.

Nu snap ik wel dat het liefste xxl nude pics vingerend en al maar die heb ik niet. Deze is die ik je kan bieden, ben blij dat ik een keer pics post xx

En ik woon trouwens in Den Bosch, laatste tijd zit ik ook veel in Tilburg en ik ga uit in ehv (heb ik ook gewoond trouwens).

lol, ga een keer uit in db dan, kunnen we meeten

Was dit die chick waar je het eerst de heletijd over had? Ik kan me zo iets herinneren dat je zei dat je naakt pics of iets zou posten als het uit was toch? Ofzo iets dan :P

lol, ga een keer uit in db dan, kunnen we meeten

ja waar gaan 14 jarige uit? lalala? LOL

Carousel is nog beetje te doen, of Ushi Wa Wa, maar daar ligt de leeftijd 21 en 23+, kom jij niet in denk ik.

Vertel me, welke discotent ga jij heen en mag je binnen? Seanck ben ik trouwens ook best vaak.

Was dit die chick waar je het eerst de heletijd over had? Ik kan me zo iets herinneren dat je zei dat je naakt pics of iets zou posten als het uit was toch? Ofzo iets dan :P

Dat is me huidige vriendin, en kheb gezegd als het voor 2012 uitgaat post ik nude pics. (van cam) Maar helaas, het is 2012 en nog steeds liefde :kiss:

ja waar gaan 14 jarige uit? lalala? LOL

Carousel is nog beetje te doen, of Ushi Wa Wa, maar daar ligt de leeftijd 21 en 23+, kom jij niet in denk ik.

Vertel me, welke discotent ga jij heen en mag je binnen? Seanck ben ik trouwens ook best vaak.

Dat is me huidige vriendin, en kheb gezegd als het voor 2012 uitgaat post ik nude pics. (van cam) Maar helaas, het is 2012 en nog steeds liefde :kiss:
najah het meeste is idd nog wel van die zielige 14+ feestjes ofso omdat ik 15 ben:o, zijn in den bosch wel een keer langs wat verschillende tentjes gegaan maar is allemaal hogere leeftijd lol, ook al kom je binnen

najah het meeste is idd nog wel van die zielige 14+ feestjes ofso omdat ik 15 ben:o, zijn in den bosch wel een keer langs wat verschillende tentjes gegaan maar is allemaal hogere leeftijd lol, ook al kom je binnen

lol ja dit dus....

Uitgaan is DB is saai man, kom je wel achter over een paar jaar. In het begin is het leuk 15-16-17, als ik nu ga heb ik meteen tig minderjarige aan me armen hangen en wilt iedereen popi jopi doen omdat daar die 'brede' loopt.

Tenten waar ik af en toe nog naar toe ga, maar meer voor de gezelligheid is Carousel, de Seanck en op de Parade tentjes af is altijd wel leuk.

Alle leuke cafes worden ingenomen door marrokanen/turken, verpest al heel me avond daarom gewoon lekker vrijdagavond ehv in. 21:00 vertrekken, en 2:00 thuis. Kataboolheid valt mee, super gezellig, geen last van ruzie (zaterdagavond wel) en niet duur.

lol ja dit dus....

Uitgaan is DB is saai man, kom je wel achter over een paar jaar. In het begin is het leuk 15-16-17, als ik nu ga heb ik meteen tig minderjarige aan me armen hangen en wilt iedereen popi jopi doen omdat daar die 'brede' loopt.

Tenten waar ik af en toe nog naar toe ga, maar meer voor de gezelligheid is Carousel, de Seanck en op de Parade tentjes af is altijd wel leuk.

Alle leuke cafes worden ingenomen door marrokanen/turken, verpest al heel me avond daarom gewoon lekker vrijdagavond ehv in. 21:00 vertrekken, en 2:00 thuis. Kataboolheid valt mee, super gezellig, geen last van ruzie (zaterdagavond wel) en niet duur.

ja ik hoor ook nooit veel leuks over db tbh, veel k*tvolk. en bij die 14+ feestjes vind iedereen me al breed :roflol:

Terug
Naar boven