MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

ok der is een gozer in de gym(zelfde leeftijd) die me al vanaf dag 1 uitdagend aankijkt(dus toen ik nog een beginner was en hij verder was dan mij), sinds ik hem heb ingehaald is het erger geworden... Gewoon steeds zo'n jaloerse blik, als hij morgen weer zo doet, spreek ik hem erop aan, tis nu wel genoeg geweest.

ok der is een gozer in de gym(zelfde leeftijd) die me al vanaf dag 1 uitdagend aankijkt(dus toen ik nog een beginner was en hij verder was dan mij), sinds ik hem heb ingehaald is het erger geworden... Gewoon steeds zo'n jaloerse blik, als hij morgen weer zo doet, spreek ik hem erop aan, tis nu wel genoeg geweest.

Is hij niet gewoon homo? Zeg anders iets van: U Mirin' my aesthetics brah?

Is hij niet gewoon homo? Zeg anders iets van: U Mirin' my aesthetics brah?

Nah, het erge is juist, toen ik net begon had hij zo'n neerwaardse blik op mij, alsof hij beter was etc. Volgensmij kan hij het echt NIET hebben dat ik hem zo snel had ingehaald. Sfeer is daardoor k*t, dus mocht het morgen weer wezen, zeg ik d'r wat van.

Hij wilt gewoon jouw piem0l brah, face it.:o

Hij wilt gewoon jouw piem0l brah, face it.:o

wahaha volgensmij wilt hij vechten ofzo:D Ik ben niet iemand die als eerste slaat, maar met genoegen verdedig ik mezelf:D Morgen dus waarschijnlijk mijn 1e echte gevecht(als hij er is en me weer uitdaagt). Dit moet gewoon recht gezet worden omdat het al zolang speelt, liever met woorden, maar ik vermoed dat het niet daar bij blijft(van zijn kant dus).

Nah, het erge is juist, toen ik net begon had hij zo'n neerwaardse blik op mij, alsof hij beter was etc. Volgensmij kan hij het echt NIET hebben dat ik hem zo snel had ingehaald. Sfeer is daardoor k*t, dus mocht het morgen weer wezen, zeg ik d'r wat van.

DBB knokploeg staat voor je klaar bro

mma dbb ook

Moetk ook niet weten als er mensen een dikke nek opzetten in de gym. Gewoon negeren, of bij oefening waarbij je meer doet dan hem eens goed showen haha :D je max heffe en dan teken doen van kijk es hier mietje.

Die vitamine D shit gaat dat gelijk werken of pas na regelmatig gebruik

Hij is ook na 1 jr trainen nix verandert(fysiek), zit ik te praten met iemand, gaat hij expres de persoon waarme ik praat een hand geven en mij niet:roflol: Mijn sportschool is 95% allochtoon, kan met hun allemaal opschieten, maar net die gast die NL is niet.

wahaha volgensmij wilt hij vechten ofzo:D Ik ben niet iemand die als eerste slaat, maar met genoegen verdedig ik mezelf:D Morgen dus waarschijnlijk mijn 1e echte gevecht(als hij er is en me weer uitdaagt). Dit moet gewoon recht gezet worden omdat het al zolang speelt, liever met woorden, maar ik vermoed dat het niet daar bij blijft(van zijn kant dus).

Daarna goedmaakcoïtus?:p

Fuuark , nieuwe auto.

e96c60.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven