Waterpoloer
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vitamine D3 gaat met de dag meer ze werk doen
INB4 vitamine D3 junkies.
Same here..****FUARVJRJFBJUENRABNAJNBNJ lees net dat ik gewoon over ben ewohoertnorhorweoweohwohowho
Ah fuarkk.. echt relax!@! dacht echt dat ik met een 3,7 en 4,9 gemiddeld voor een hoofdvak niet overkon phewww
Nu 2e probleem:
Volgende week hele week Tentamens, en ik weet geen t*fus LOL

Hey bro heb net zelf 3 potjes van 10000iu tabs bij b&f besteld ben erg benieuwd of het echt een waardevolle toevoeging zal zijn.
Als je nog wat interresante gebruikers ervaringen hebt please share brah?
wat merk je precies ?Nice brah. Zal ik doen.
Na paar weken zal je verschil gaan merken. Vooral als je last hebt van winterdepresie.
en die vitamine d tabletten zijn het enige verschil met vorige winter ? of heb je ook andere factorenMe huid is merkbaar verbeterd. In de winter heb ik normaal last van droge plekken. Heb ik nu geen last meer van.
Voel me energieker. Normaal heb ik in de winter echt een harde dip. Die heb ik nu niet. Voel me ook vrolijker.
en die vitamine d tabletten zijn het enige verschil met vorige winter ? of heb je ook andere factoren
okay, ik ga het vanzelf ervarenNaja ik zit al heel lang thuis. En ik voelde me daar de afgelopen maanden echt k*t door.
Sinds deze week is dat k*t gevoel verdwenen.
Klinkt allemaal vaag, misschien maar het werkt echt goed.
Naja ik zit al heel lang thuis. En ik voelde me daar de afgelopen maanden echt k*t door.
Sinds deze week is dat k*t gevoel verdwenen.
Klinkt allemaal vaag, misschien maar het werkt echt goed.