AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

ye, u mad?

****FUARVJRJFBJUENRABNAJNBNJ lees net dat ik gewoon over ben ewohoertnorhorweoweohwohowho

Ah fuarkk.. echt relax!@! dacht echt dat ik met een 3,7 en 4,9 gemiddeld voor een hoofdvak niet overkon phewww

Nu 2e probleem:

Volgende week hele week Tentamens, en ik weet geen t*fus LOL

ben trots op je

gl met probleem

fuarkkk, **** it ik ga vanavond gewoon trainen heb nu beste pwo ooit FUARKKKKk en vanavond gewoon afspreken en ff me willie leegspuiten WOSNHTOEAROHOAEOHO

ben nu echt zwaar blij faurkkk

Zo lekker trainen :) Schouders/biceps/buik let's goooo :D

Echt super chill, vandaag tentamencijfer binnen gehad en die ook weer gehaald.

Nu nog 1 tentamen terug van de 7, waar ik wel uit van ga dat ik die gehaald heb.

Dan heb ik in 1 periode even 21 punten gehaald ipv de standaard 12 :D

Vitamine D3 gaat met de dag meer ze werk doen:D

INB4 vitamine D3 junkies.

Hey bro heb net zelf 3 potjes van 10000iu tabs bij b&f besteld ben erg benieuwd of het echt een waardevolle toevoeging zal zijn.

Als je nog wat interresante gebruikers ervaringen hebt please share brah?

****FUARVJRJFBJUENRABNAJNBNJ lees net dat ik gewoon over ben ewohoertnorhorweoweohwohowho

Ah fuarkk.. echt relax!@! dacht echt dat ik met een 3,7 en 4,9 gemiddeld voor een hoofdvak niet overkon phewww

Nu 2e probleem:

Volgende week hele week Tentamens, en ik weet geen t*fus LOL
Same here.. :D

Hey bro heb net zelf 3 potjes van 10000iu tabs bij b&f besteld ben erg benieuwd of het echt een waardevolle toevoeging zal zijn.

Als je nog wat interresante gebruikers ervaringen hebt please share brah?

Nice brah. Zal ik doen.
Na paar weken zal je verschil gaan merken. Vooral als je last hebt van winterdepresie.

Me huid is merkbaar verbeterd. In de winter heb ik normaal last van droge plekken. Heb ik nu geen last meer van.

Voel me energieker. Normaal heb ik in de winter echt een harde dip. Die heb ik nu niet. Voel me ook vrolijker.

Me huid is merkbaar verbeterd. In de winter heb ik normaal last van droge plekken. Heb ik nu geen last meer van.

Voel me energieker. Normaal heb ik in de winter echt een harde dip. Die heb ik nu niet. Voel me ook vrolijker.
en die vitamine d tabletten zijn het enige verschil met vorige winter ? of heb je ook andere factoren

en die vitamine d tabletten zijn het enige verschil met vorige winter ? of heb je ook andere factoren

Naja ik zit al heel lang thuis. En ik voelde me daar de afgelopen maanden echt k*t door.
Sinds deze week is dat k*t gevoel verdwenen.

Klinkt allemaal vaag, misschien maar het werkt echt goed.

Naja ik zit al heel lang thuis. En ik voelde me daar de afgelopen maanden echt k*t door.

okay, ik ga het vanzelf ervaren

Zit nu op de bank met shitload aan mcdonalds en real - barca aan op tv.
Diz day gun be good

JUSTIFIED IS TERUG! WHOOOOOHOOOOO!

En Southland trouwens. Ook vet.

Same here :D

Heb ook weer meer motivatie om een baantje te zoeken en studie enzo.

Terug
Naar boven