Lennart010
Huge Freak
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 99kg
verrassend zeg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
verrassend zeg
Ja tymen en daarom vind ik het juist een beetje raar, maar het maakt wel veel duidelijk opeens

je kent ze wel, van die kleine witte plastic bekertjes.
zo eentje:
en dan met de rand in mond, is best moeilijk. maar mijn collega ging de uitdaging aan met mij![]()
Haha zo moeilijk? ik kan zelfs de rand van een glas in me mond stoppen. Maarja ik heb ook dikke lippen (geen pics).

ik begin meer en meer mijn twijfels te krijgen over jou![]()
, me mond zelf krijg ik nooit zover open.ik dacht dat het een filmpje ging zijn van een kerel die zn eigen derde been in zn mond neemt![]()

dat komt uit een ander topic, daar kan je me niet verantwoordelijk voor stellen![]()

probeer maar eens is erg leuk....
ik werk niet op een afdeling met verstandelijk gehandicapten ofzo hoor![]()

Dat ik sjans had in de gym met een meisje. Echt zo'n perfect meisje; niet teveel make-up, haren quasi nonchalant in een staart, beetje krullend. Strak truitje, nette C-cup, goed gevulde joggingbroek en ofcourse een ondeugende blik in haar ogen. Ze heette Lynn (of Lin, linn, lyn whatever) maar ik ga uit van Lynn.
En ik ga Lynn keihard nken want ze heeft me toegevoegd op HIV-es

Dat ik sjans had in de gym met een meisje. Echt zo'n perfect meisje; niet teveel make-up, haren quasi nonchalant in een staart, beetje krullend. Strak truitje, nette C-cup, goed gevulde joggingbroek en ofcourse een ondeugende blik in haar ogen. Ze heette Lynn (of Lin, linn, lyn whatever) maar ik ga uit van Lynn.