bas94
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.279
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
offtopic maar weet niet waar ik het anders moet vragen zonder een kaart te krijgen
waar vind je, je geaboneerde topics terug?![]()
bishes, heb net gvd wekker gezet op me vrije dag om ff te gaan leren voor me examens en hopelijk naar volgende week me diploma binnen!!!
FUUUUUUUUUUUAAARKKKKKKK
terug naar bed

Gwoon B&F? Genoeg keuzeWat raden jullie aan qua vitamine d3 pillen, waar te halen enz?
Wat raden jullie aan qua vitamine d3 pillen, waar te halen enz?

Wat raden jullie aan qua vitamine d3 pillen, waar te halen enz?
)Wat merk je van vitamine D dan?
Extra weerstand ofzo? uitleg?
Tegenwoordig wordt vitamine D3 vaak beschouwd als prohormoon, omdat het pas na omzetting (hydroxylatie) in lever en nieren in de actieve vorm (calcitriol) wordt omgezet. Hoewel calcitriol structureel verwant is aan de steroïdhormonen, wordt het geclassificeerd als een secosteroïde omdat één van de carbonringen open is.

Tis de laatste tijd een trending topic die vitamine D? welke raden jullie aan? ( liefste int assortiment van B&F )- meer testeron
- betere huid
- zomers gevoel
- Helpt bij onderhouden van sterke botten
- En zorgt voor sterk gebit
Tis de laatste tijd een trending topic die vitamine D? welke raden jullie aan? ( liefste int assortiment van B&F )
- meer testeron
- betere huid
- zomers gevoel
- Helpt bij onderhouden van sterke botten
- En zorgt voor sterk gebit
http://www.healthandfood.be/html/nl/article/92/vitamine_D.htm
[Link niet meer beschikbaar]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vitamine_DLeuk, op het zomerse gevoel heb ik alles al goedTegenwoordig wordt vitamine D3 vaak beschouwd als prohormoon, omdat het pas na omzetting (hydroxylatie) in lever en nieren in de actieve vorm (calcitriol) wordt omgezet. Hoewel calcitriol structureel verwant is aan de steroïdhormonen, wordt het geclassificeerd als een secosteroïde omdat één van de carbonringen open is.[/spoiler]
gewoon slikken dus![]()
Beetje nutteloos, hetzelfde als Vitamine C slikken ofzo, ik ga 1x in de 2 weken onder de zonnenbank dan zou ik ook vitame D natuurlijk aanmaken.
Tis de laatste tijd een trending topic die vitamine D? welke raden jullie aan? ( liefste int assortiment van B&F )
Beetje nutteloos, hetzelfde als Vitamine C slikken ofzo, ik ga 1x in de 2 weken onder de zonnenbank dan zou ik ook vitame D natuurlijk aanmaken.
Ach ja, kweet niet. Zal misschien een kleine bijdrage leveren aan je gezondheid maar geloof niet dat je trainingskwaliteiten er beter door worden.
Dit is meer uiterlijke (en innerlijke) zorg.
Vooral als je geil door de stad loopt en wijven ziet en dan moet je zelf discipline hebben om niet te fappen = meer test