XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Niet geslapen vannacht. Moest een tentamen maken.

2 scoops NOXI heeft me gered. Ben nu bijna 24uur wakker en zit vol energie. En de heerlijke tintelingen.

Vanochtend kon ik amper me aandacht er bij houden. Noxi genomen en bam na een half uur leefde ik weer.

Nu gaan er nog heerlijke tintelingen door mijn lichaam. Yeahhh

Zo lekker slapen:):):)

Kan je je aandacht er nog bij houden met leren 'onder invloed' van noxi?

Auto rijbewijs gehaald.

Ach ja, kweet niet. Zal misschien een kleine bijdrage leveren aan je gezondheid maar geloof niet dat je trainingskwaliteiten er beter door worden.

Dit is meer uiterlijke (en innerlijke) zorg.

als ik heel eerlijk mag zijn is vit D3 1 van de beste supps die ik ooit aan mn stack heb toegevoegd (srs) .

en nee die zelfde test verhoging krijg je niet door door de stad te lopen en op chicks te geylen .... of door onder de zonnebank te gaan.

http://www.ergogenics.org/supplement196.html

"Nou gaat de concentratie vitamine D3 op-en-neer met de seizoenen. Na de zomer is de concentratie vitamine D het hoogst. Dan is volgens sommige studies ook de concentratie testosteron bij mannen op z'n hoogst. De Oostenrijkers konden dat verband bevestigen. De testosteronspiegel en de vitamine D-spiegel gaan in het menselijk lichaam synchroon elkaar omhoog en omlaag."

vitdtest.gif

als je dus het hele jaar door vitd3 blijft slikken dan blijft je testo niveau op die piek hangen die je normaal in juli/augustus hebt.

Het is natuurlijk al 100x gevraagd, maar welke vitamine D bij body en fit shop moet ik bestellen?

Mn rekening :D Heerlijk sta gewoon 650 euro in de plus :)

Ik weet echt niet of het ermee te maken heeft maar mijn stem slaat nooit over en sinds ik no fap doe en vit d3 neem is hij vandaag 2x overgeslagen, komt dit door testo

Mijn dag vandaag kan niet stuk

Terug
Naar boven