Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Net terug uit de stad... ja khad vanmorgen iets gepost met examens..

oh lol......

2l8vzvb.gif

examens eindelijk gedaan & een week vakantie !:D

nog 3 kilo voor mei en dan ben ik 20 kilo aangekomen binnen 2 jaar:cool:

Rode kaart vervallen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hehe dat is weer een kaart.

**** yeah, laatste vak van m'n prop binnen, een 8.3.

Eindelijk na wat strubbelingen mijn propedeuse binnen en nog flink veel punten gehaald afgelopen periode ook.

Worden jullie ook zo ziek van je moeder/vader? Hoe doen jullie iets bestellen
bij body&fitshop zonder dat je moeder panisch wordt....

Ik wil nu whey + dexaprine bestellen.. maar als mijn moeder ziet dat er meer is afgeschreven van mijn rekening dan
normaal gaat ze vragen waarom dat is -.-... en als ik dan zeg dexaprine dan is het meteen rommel etc.

Ja, mocht geen dexaprine omdat er '' anabolische werking '' stond

ofzoiets

Ik wil nu whey + dexaprine bestellen.. maar als mijn moeder ziet dat er meer is afgeschreven van mijn rekening dan
normaal gaat ze vragen waarom dat is -.-... en als ik dan zeg dexaprine dan is het meteen rommel etc.

M 20j 1m78 81kg -

Oke, ten eerste je bent 20 wtf gast. Ik maak me eigen betalingen al sinds 15e en regel me eigen inkomsten sindsdien ook.

Zijn toch jou zaken?

En ten tweede...

1,78 bij 81kg... buff genoeg om je moeder de baas te zijn. Gewoon baas in huis zijn, niet zo p*ssy homo worden jongeeeeeee

M 20j 1m78 81kg -

Oke, ten eerste je bent 20 wtf gast. Ik maak me eigen betalingen al sinds 15e en regel me eigen inkomsten sindsdien ook.

Zijn toch jou zaken?

En ten tweede...

1,78 bij 81kg... buff genoeg om je moeder de baas te zijn. Gewoon baas in huis zijn, niet zo p*ssy homo worden jongeeeeeee

Ik regel mijn zaken zelf ook.. maar als ik in een keer pillen ga slikken zal mijn moeder ook zeggen --> wtf is dat.

Vandaar wil dat gezeik gewoon niet, achja ik zeg gewoon dat ze terug naar de keuken moet bish

Zit bijna in de tattoostoel :) ontwerp is af en goedgekeurd :)

Ik regel mijn [Afbeelding niet meer beschikbaar]zaken zelf ook.. maar als ik in een keer pillen ga slikken zal mijn moeder ook zeggen --> wtf is dat.

Vandaar wil dat gezeik gewoon niet, achja ik zeg gewoon dat ze terug naar de keuken moet bish

Tijd om het nest te verlaten :)

En wtf kom net erachter dat ik deze smilie kan maken --> [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mocht ik ook niet van ouders. Had rekening waar mn ouders ook aan kunnen -> naar bank, nieuwe rekening openen -> alles naar nieuwe rekening (vs ouders :trollface:) koop ik wat ik wil, ma/pa niets te zeggen. Hoeveel ik uitgeef kunnen ze nu lekker ook niet zien. Mocht ook geen moto / pc / ... kopen, lekker allemaal wel gedaan.
**** parents:mad:
:trollface:

Yeah I know, so hardcore :eek:

Terug
Naar boven