Rijstwafel
Huge Freak
- Waardering
- 1.477
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Al van mijn 20ste mag ik alleen rijden met mijn voorlopig rijbewijs maar niet tijdens de weekendnachten ...
Maar omdat hier toch nooit controle is deed ik het toch
U mad police ?
Dammm ik voel me stoer nu![]()
Rode kaart vervallen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Worden jullie ook zo ziek van je moeder/vader? Hoe doen jullie iets bestellen
bij body&fitshop zonder dat je moeder panisch wordt....
Ik wil nu whey + dexaprine bestellen.. maar als mijn moeder ziet dat er meer is afgeschreven van mijn rekening dan
normaal gaat ze vragen waarom dat is -.-... en als ik dan zeg dexaprine dan is het meteen rommel etc.
M 20j 1m78 81kg -
Oke, ten eerste je bent 20 wtf gast. Ik maak me eigen betalingen al sinds 15e en regel me eigen inkomsten sindsdien ook.
Zijn toch jou zaken?
En ten tweede...
1,78 bij 81kg... buff genoeg om je moeder de baas te zijn. Gewoon baas in huis zijn, niet zo p*ssy homo worden jongeeeeeee
Ik regel mijn [Afbeelding niet meer beschikbaar]zaken zelf ook.. maar als ik in een keer pillen ga slikken zal mijn moeder ook zeggen --> wtf is dat.
Vandaar wil dat gezeik gewoon niet, achja ik zeg gewoon dat ze terug naar de keuken moet bish

Mocht ik ook niet van ouders. Had rekening waar mn ouders ook aan kunnen -> naar bank, nieuwe rekening openen -> alles naar nieuwe rekening (vs oudersWorden jullie ook zo ziek van je moeder/vader? Hoe doen jullie iets bestellen
bij body&fitshop zonder dat je moeder panisch wordt....
Ik wil nu whey + dexaprine bestellen.. maar als mijn moeder ziet dat er meer is afgeschreven van mijn rekening dan
normaal gaat ze vragen waarom dat is -.-... en als ik dan zeg dexaprine dan is het meteen rommel etc.
) koop ik wat ik wil, ma/pa niets te zeggen. Hoeveel ik uitgeef kunnen ze nu lekker ook niet zien. Mocht ook geen moto / pc / ... kopen, lekker allemaal wel gedaan.