Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Worden jullie ook zo ziek van je moeder/vader? Hoe doen jullie iets bestellen
bij body&fitshop zonder dat je moeder panisch wordt....

Ik wil nu whey + dexaprine bestellen.. maar als mijn moeder ziet dat er meer is afgeschreven van mijn rekening dan
normaal gaat ze vragen waarom dat is -.-... en als ik dan zeg dexaprine dan is het meteen rommel etc.

Wacht wacht wacht. Hold the **** up. De belangrijkste shit eerst: WAT......doet je moeder uit de keuken?

Vandaag 2x lekkerding door random wijfies op straat genoemd :D
True story

#feelingGooodd

En daar heb je verder niks mee gedaan? :p

Wacht wacht wacht. Hold the **** up. De belangrijkste shit eerst: WAT......doet je moeder uit de keuken?
:roflol:

Ik weet het.. in het begin reageerde ik normaal tot dat ik doorkreeg dat haar ketting te lang was.. ze kon namelijk uit de keuken! Meteen ketting ingekort..

Sinds ik m'n status op facebook veranderd heb in single krijg ik elke dag berichtjes van een ex op facebook.
Volgens mij heeft ze m'n nummer niet meer.:roflol:

Monteur is weer geweest voor de cv-ketel, hij doet het weer!

Haha net naar nieuwe aflevering van The Office gekeken. Echt goed gelachen, 1 van de weinige series die elke week een betere aflevering kunnen leveren. Zelfs nadat Micheal Scott is vertrokken, de belangrijkste acteur in de serie, blijft het top. Vaak is het zo dat serie niet meer bekeken wordt. (Two and a Half men doet het ook nog goed.)

Promotie op het varkensvlees, ik spaar 22.5% de kg^^ heb me direct 10kg gekocht:p

Einde examens!

varkensvlees? Ge mot kip hebbe jonge k*t

bulk;) en als kip in promotie staat zal ik mij kip kopen:p, Als het varkensvlees op is begin ik mischien aan men cut(als ik men kg'tjes) gehaald heb tegen dan;)

10kg varke daar doe je wat 2 weken mee ?

---------- Post toegevoegd Fri 20 Jan 2012 om 14:14 ----------

En daar heb je verder niks mee gedaan? :p

Ik ben en blijf beta as phuck :(

en helaas waren hun niet iets wat je "mooi" of maar iets in die richting kan noemen.
Maar ik voelde me wel ff de man ;D

Ik zie het al voor me :roflol:

2 van die gothics of bejaarden: eeeh lekkerding!

misc thread

your thoughts on dutchbodybuilding.com?
Stupid forum, full of broscience and people who don't even lift. Only like Skinny

skinny goes international

link

ik dacht echt een topic.. maar dutchbodybuilding.com en skinny worden genoemd in een no-fap thread :roflol:

Terug
Naar boven