AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Roidrage brah?

Anyway true. In een slaapkamer hoort een bad ass geluidset te staan.

Die van mij is nooit verder op de helft van zijn kunne gegaan. Dan hoor je het al 400 meter verder op, op de helft van het volume:D

Met Dubb trilt ook alles in mijn kamer, beneden de ruiten ook enzo.

Wat voor setje heb je staan?

Heb zelf nu Logitech z623, is 2.1 maar komt geluid uit om te zoenen

:janken:

Don't do it beast bosman

marcel staat eerste in de karma ranking :roflol: Zelfs boven Big-T

strong kvk phaggot

challenge.jpg

inb4 marcel ban
inb4 karma reset

m30000 geeft tenminste uit zichzelf karma, jij never

Goede posts waar ik het mee eens ben of waar ik om kan lachen krijgen karma. Helaas vallen jou comments daar niet onder :)

Maar he, als je zo graag karma wilt stuur maar iets, maakt niet uit wat en je krijgt een beleefd karma berichtje terug :kiss:

Goede posts waar ik het mee eens ben of waar ik om kan lachen krijgen karma. Helaas vallen jou comments daar niet onder :)

Maar he, als je zo graag karma wilt stuur maar iets, maakt niet uit wat en je krijgt een beleefd karma berichtje terug :kiss:

shit son, ik zeg niet dat je karma moet geven, ik geef alleen de reden waarom jij never mister marcel in zal halen

:trollface:

als jullie nou is wat goede posts gingen plaatsen ipv die kvk rotzooi

Lekker dagje gewerkt :) Mooiste was, chauffeur die wat kwam laden / lossen heeft 3 keer achter elkaar een pallet laten om vallen, te grappig ..beunhaas

Werd net gebeld of zondag kon werken. Chillen in de videotheek, misschien dat er dan ook wat van leren komt...

Ik hoop altijd dat ik op zondag mag werken...

300% = 39 euries per uur...... yeaaaaaaaah buddy

300% jezus

Bij ons maar 200% :(

Terug
Naar boven