AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Hmm noxi is ook lekker :)
Ja zeker, eind van het potje nam ik dik dubbel zo veel als aan 't begin.

Vind noxi toch wel lekkerder dan hard btw.. ga die ook weer bestellen.

chill. Hoeveel scoops nam je op het laatst.

Met die tollerantie ervaar ik nu ook geen crash mee das wel beter.

chill. Hoeveel scoops nam je op het laatst.

Met die tollerantie ervaar ik nu ook geen crash mee das wel beter.

Oh beter. Ik nam geloof ik 4 scoops op het einde en toen voelde ik 'm nog goed. Maar ik trainde toen elke dag, en nam elke dag Noxi.. was ook niet echt gezond haha :o

vanavond weer uit:D

maakte me net kwaaad @ tv haha

mtv, 1 of ander dik joch

loopt zon lekkere meid naar em toe, woon je hier blabla
vraagt ze of die afspreken wilt maar nee hij moet de hond uitlaten...

:headbang: dan vraag je of ze even meeloopt naar je huis en dump je die hond binnen 2 tellen

ik neem alleen nog maar pwo's voor basketballwedstrijden, vandaag weer. ging hartstikke lekker,

ik ben dan wel veruit de grootste van praktisch de hele competitie maarja

ik neem alleen nog maar pwo's voor basketballwedstrijden, vandaag weer. ging hartstikke lekker,

pics?

ik ga schoonheidslaapje doen, heb nog steeds bbeetje kater en moet vanavond weer aan de drank

ghb is egen optie :(

pics?

ik ga schoonheidslaapje doen, heb nog steeds bbeetje kater en moet vanavond weer aan de drank

ghb is egen optie :(

ik stel niks voor op dit forum qua buffheid, alleen ik speel u16 (onder de 16) dus dan is 186 al best groot, en de meeste die evengroot zijn zien er gewoon ondervoed uit,

ik ben alleen nou 3 maanden echt serieus bezig dus denk dat ik miss een progressietopicje open

ik stel niks voor op dit forum qua buffheid, alleen ik speel u16 (onder de 16) dus dan is 186 al best groot, en de meeste die evengroot zijn zien er gewoon ondervoed uit,

ik ben alleen nou 3 maanden echt serieus bezig dus denk dat ik miss een progressietopicje open

had niet eens gekeken naar je lengte :p,nee 186 is best lang voor je leeftijd dan

ot; powernap in 3,2,,1

Ik ga straks ook even powernappen
voor de gains!!111 hnnnggggg

Net naar gezondheidsbeurs in Utrecht geweest, maar was wel duidelijk dat er niemand was die er enig verstand van had. Was een trieste bedoeling en verzameling van zielepoten daar.

Haha, in eerste instantie dacht ik.. wtf noemt hij zich nou al de grootste.

Maar toen zag ik je lengte en dacht ik: mmkaay

als je mijn post daarna ziet zie je dat ik niet zit te braggen

jah, dat bedoelde ik met mijn post.. In het begin dacht ik van wtf die denkt veel over zichzelf maar toen zag ik de volgende post.

We're cool buddy, were cool hahaha

Waar speel je in het veld? Center zeker?

Nice, ik was meestal forward of guard, altijd full court press en altijd bij de man blijven en dan blocken in de lucht als ze iets wilden doen :roflol: epic was dat, soms best wel spijt dat ik gestopt ben :(

Je hebt je volledig toegewijd aan de sport van de goden

don't feel sorry brah

Terug
Naar boven