AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Nice, ik was meestal forward of guard, altijd full court press en altijd bij de man blijven en dan blocken in de lucht als ze iets wilden doen :roflol: epic was dat, soms best wel spijt dat ik gestopt ben :(

damn veel basketballers hier volgesmij, killy,jij en demian en zo'n dude in de logsectie

ik ben niet zo snel, wacht meestal gewoon af en blok ze dan gewoon of gewoon een beetje beuken als center, zit er wel aan te denken om volgend jaar te kappen omdat ik kt en mma veel leuker vind en 3 sporten is k*t

Ik mis basketbal wel hoor, wat is center toch een ****ing epic alpha positie... Ik wil weer center zijn :(

Ein-de-lijk weekend..:nut:

maandag vrij

win

Center maakte bij ons 70% van de punten, vrij alpha

17Km heerlijk dwars door het bos gejogd zonder een spat regen nog wel (wel natte voeten van al die plassen, maar dat kan me niet schelen)

Niks is beter dan een dikke blok zetten om daarna een fast break te maken en met een 1-2tje keihard te dunken :D

don't know that feel yet either, ik heb allemaal van die teringsnelle 1.60 ectos in mijn team, als er gewoon een aanval wordt opgezet maak ik wel 40-50% van de punten, maar in de fast break nooit, ik spike hem gewoon tegen het bord like a baws geef een fullcourt pass naar een teammaat die al vooruitgeschoten is en doe een double bi (vandaag gebeurt, lol)

Kan je eigenlijk spiermassa verliezen als je perfect eet en niet traint?

zou graag eens wazzup zijn fysiek zien

Terug
Naar boven