- Waardering
- 2.126
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 84kg
net zoals half dbb

inb4 dg80
inb4 grosje
inb4 marcel
no hate
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

net zoals half dbb
inb4 dg80
inb4 grosje
inb4 marcelinb4 triumno hate

nope,
was eigenlijk alleen voor marcel, hij is de karmaheerser van dbb
Lol, was gewoon zo
En nee ik val niet op online profielen. Ben (nog) niet zo zielig 
Uiteindelijk gaat ze toch met mij mee...amateurs.
ontopic: 17km, mad respect. Ik was al kapot na 5km toen ik van de zomer ging cutten.
17km gecheat dusmijn geheim: run-walk-run. Ik ren niet langer dan 2 minuten en nog niet snel ook. Ik werd vandaag vooral moe van het ontwijken van al die plassen in het bos, maar het uitzicht maakte heel veel goed. Zelfs nog een ree gezien die van me schrok.

mijn geheim: run-walk-run. Ik ren niet langer dan 2 minuten en nog niet snel ook. Ik werd vandaag vooral moe van het ontwijken van al die plassen in het bos, maar het uitzicht maakte heel veel goed. Zelfs nog een ree gezien die van me schrok.
mijn geheim: run-walk-run. Ik ren niet langer dan 2 minuten en nog niet snel ook. Ik werd vandaag vooral moe van het ontwijken van al die plassen in het bos, maar het uitzicht maakte heel veel goed. Zelfs nog een ree gezien die van me schrok.

Nou ben ik weer een online profiel.Lol, was gewoon zoEn nee ik val niet op online profielen. Ben (nog) niet zo zielig
![]()

Nou ben ik weer een online profiel.
Gaat weer lekker hierrrr...

:d He, moest dat nou? Weer alles uit de doeken gedaan..ik denk dat ze beginnen door te krijgen dat je gewoon mijn kloontje bent, het was leuk zolang het duurde![]()
Als je nu geen pic post...Keek net in de spiegel, gewoon pure perfectie. Nog even tanden poetsen en klaar voor weer een katabole avond.