MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Uiteindelijk gaat ze toch met mij mee...amateurs.

ontopic: 17km, mad respect. Ik was al kapot na 5km toen ik van de zomer ging cutten.

[Link niet meer beschikbaar]

voor technooo, egbert gaat live nu

[Link niet meer beschikbaar]

fuuuu egbert

Uiteindelijk gaat ze toch met mij mee...amateurs.

ontopic: 17km, mad respect. Ik was al kapot na 5km toen ik van de zomer ging cutten.

mijn geheim: run-walk-run. Ik ren niet langer dan 2 minuten en nog niet snel ook. Ik werd vandaag vooral moe van het ontwijken van al die plassen in het bos, maar het uitzicht maakte heel veel goed. Zelfs nog een ree gezien die van me schrok.

mijn geheim: run-walk-run. Ik ren niet langer dan 2 minuten en nog niet snel ook. Ik werd vandaag vooral moe van het ontwijken van al die plassen in het bos, maar het uitzicht maakte heel veel goed. Zelfs nog een ree gezien die van me schrok.
17km gecheat dus:D:p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dan vind ik 17 km nog een tiefuseind :P

Mijn pa zei vandaag dat ik te snel groei :) nice

Keek net in de spiegel, gewoon pure perfectie. Nog even tanden poetsen en klaar voor weer een katabole avond.

strak shirtje of een overhemd met korte mouw..hmmmm

trekt wel verschillende mensen aan:p

Terug
Naar boven