- Waardering
- 4.751
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 18%
pm dan!! heb nog klein beetje ruimte vrij in me inbox
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was net even HEEL happy.. Ik dacht dat ik geen vooruitgang had geboekt ivm niet kunnen squatten/leg press en niet zwaar op mijn bovenlichaam te kunnen trainen.
Toch wat foto's gemaakt omdat foto's vergelijken beter gaat dan via spiegel (mind****), blijkt dat ik toch vooruit gegaan ben.
*Motiveert nog harder!*
Nee..ga ze niet plaatsen!
breaking bad season 1 downloaden
zelfs met 4mb/sec duurt het nog 30min, download van 8gb maar ik moet per se HD![]()

ja best wel, maar was alleen bedoeld om te laten zien dat je dus best veel films kan kijken op youtube
waarom is deze pagina in het thaisstaat er iig bij mij

Heb m gekeken en vond hem goed.
Op sommige momenten kreeg ik zin om naar de gym te rennen en ff lekker te gaan beuken![]()

Dat was feitelijk gezien wel het issue ja.Ik vind een hoop kunnen, zeker als je vanuit progressie visie naar iemands lichaam kijkt..maaruh, het testosteron gehalte hier maakt dat ik niet mijzelf in string neer zet.
Ze was probs vergeten dat ze kleren moest aan doen voor ze een progressiefoto kon maken die ze op DBB kan plaatsen
(just wishful thinking probs)

Dat was feitelijk gezien wel het issue ja.Ik vind een hoop kunnen, zeker als je vanuit progressie visie naar iemands lichaam kijkt..maaruh, het testosteron gehalte hier maakt dat ik niet mijzelf in string neer zet.
Weinig zin in getroll/gegeil en andere geouwehoer.
![]()

Nice tryWat een onzin, wij plaatsen hier ook gewoon fotos van onze lichamen (behalve sommigen, rijst ik bedoel jou)
denk eerder dat je héél lief moet zijn moest je der willen overtuigen
Er staan foto's van mijWat een onzin, wij plaatsen hier ook gewoon fotos van onze lichamen (behalve sommigen, rijst ik bedoel jou)

No ty, hen wil ik niet in string zienEr staan foto's van mij![]()
Jullie staan ook niet in string online. Doe dat, doe ik het ook.![]()

Weinig zin in getroll/gegeil en andere geouwehoer.
![]()
En begrijp wel waarom jij ze liever niet op DBB zet (denk niet dat al die pubers hier dat kunnen handelen
)Er staan foto's van mij![]()
In de gallery staan toch ook allemaal boxershortfotos, het is wel een bodybuild forum he 
Ik vind ze mooi NitwitEn begrijp wel waarom jij ze liever niet op DBB zet (denk niet dat al die pubers hier dat kunnen handelen
)
Voor iedereen Nitwit maakt nog steeds goede progressie.

Er staan foto's van mij![]()

Ik volg je log..Otherviesmen staat zo online!!
en..
Challenge accepted!