Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

ja best wel, maar was alleen bedoeld om te laten zien dat je dus best veel films kan kijken op youtube :)

waarom is deze pagina in het thais??? staat er iig bij mij

Heb m gekeken en vond hem goed.
Op sommige momenten kreeg ik zin om naar de gym te rennen en ff lekker te gaan beuken :p

:mad::p:D

Ze was probs vergeten dat ze kleren moest aan doen voor ze een progressiefoto kon maken die ze op DBB kan plaatsen :D
(just wishful thinking probs)
Dat was feitelijk gezien wel het issue ja.Ik vind een hoop kunnen, zeker als je vanuit progressie visie naar iemands lichaam kijkt..maaruh, het testosteron gehalte hier maakt dat ik niet mijzelf in string neer zet. :D
Weinig zin in getroll/gegeil en andere geouwehoer.
;)

Dat was feitelijk gezien wel het issue ja.Ik vind een hoop kunnen, zeker als je vanuit progressie visie naar iemands lichaam kijkt..maaruh, het testosteron gehalte hier maakt dat ik niet mijzelf in string neer zet. :D
;)
:eek:
PM probs? :p
Damn, srs, cool girl:cool::D

Wat een onzin, wij plaatsen hier ook gewoon fotos van onze lichamen (behalve sommigen, rijst ik bedoel jou)

inb4 iemand die heeft meegedaan aan flexcup

;)

Ik vind ze mooi Nitwit :) En begrijp wel waarom jij ze liever niet op DBB zet (denk niet dat al die pubers hier dat kunnen handelen :P)

Voor iedereen Nitwit maakt nog steeds goede progressie.

Strong whiteknight hierboven trouwens

Terug
Naar boven