XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Kan niet stoppen met kijken.... damn you no fap

Even bij de vomar 11 kg kip gehaald....4.35 p.kg hoppaaaaaaaaa

ik heb dopamine rush denk ik, voel me ****ing goed

---------- Post toegevoegd Mon 23 Jan 2012 om 17:26 ----------

en dan lees je opeens dat kris heengegaan is, potverdomme gek

fuaak kan geen carnavalspak verzinnen lawl, iemand nog goede ideeën?

Karma als iemand me download of film op internet kan geven van ' Never back down 2'
Heb gisteren never back down gewoon helemaal op youtube gekeken, maar kan 2 nergens vinden.

En wat mijn dag goed maakt, is dat ik fuarking lekker getrained heb, en tijdens school heb ik de laatste pokémon gym uitgespeeld. AAAWYEAAAH

Karma als iemand me download of film op internet kan geven van ' Never back down 2'
Heb gisteren never back down gewoon helemaal op youtube gekeken, maar kan 2 nergens vinden.

En wat mijn dag goed maakt, is dat ik fuarking lekker getrained heb, en tijdens school heb ik de laatste pokémon gym uitgespeeld. AAAWYEAAAH

die film is hard he, goede motivatie ook wel haha, 2 nog niet gezien tho, wist niet dat die uit was

NBD 2 is slechter als 1, vechtscenes etc. niet realistisch :(

¯\_(ツ)_/¯

imdb geeft 'm een 5,4
dat is best wel crappy

haha, oke epic momentje om te delen:

Net rustig op me gemak in de badkamer een flinke pile gedropt. Kwam erachter dat de raam nog dichtstond dus meur kon nergens naartoe, goedzo dacht ik want ik wist dat de was nog gedaan moest worden(jaja moeder hehehe). Dus ik ben klaar, trek niet door en wachtte tot ik me ma de trap op hoorde lopen om de was te doen. Ze zegt voortaan spuiten als je hebt gescheten en loopt de badkamer in. Ik snel naar buiten, hou de deur dicht en zeg kijk eens in de pot.

trolololololol. Deur nog een min dichtgehouden. haha ik lach me kapot maar ben helemaal de t*ring in gescholden LOL

---------- Post toegevoegd Mon 23 Jan 2012 om 18:55 ----------

Alstu, neem aan dat je oud genoeg bent om zonder ondertiteling te kijken :)

Karma aub.

http://www.putlocker.com/file/21A349D51DAE6AA1#

Terug
Naar boven