Rijstwafel
Huge Freak
- Waardering
- 1.477
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niets
Even bij de vomar 11 kg kip gehaald....4.35 p.kg hoppaaaaaaaaa
http://edge.liveleak.com/80281E/u/u...1b4db65f5e99818bad5914e47d9d1e19a&ec_rate=300
Kan niet stoppen met kijken.... damn you no fap
fuaak kan geen carnavalspak verzinnen lawl, iemand nog goede ideeën?
ik heb dopamine rush denk ik, voel me ****ing goed
---------- Post toegevoegd Mon 23 Jan 2012 om 17:26 ----------
en dan lees je opeens dat kris heengegaan is, potverdomme gek

Karma als iemand me download of film op internet kan geven van ' Never back down 2'
Heb gisteren never back down gewoon helemaal op youtube gekeken, maar kan 2 nergens vinden.
En wat mijn dag goed maakt, is dat ik fuarking lekker getrained heb, en tijdens school heb ik de laatste pokémon gym uitgespeeld. AAAWYEAAAH
Karma als iemand me download of film op internet kan geven van ' Never back down 2'
Heb gisteren never back down gewoon helemaal op youtube gekeken, maar kan 2 nergens vinden.
En wat mijn dag goed maakt, is dat ik fuarking lekker getrained heb, en tijdens school heb ik de laatste pokémon gym uitgespeeld. AAAWYEAAAH
die film is hard he, goede motivatie ook wel haha, 2 nog niet gezien tho, wist niet dat die uit was

NBD 2 is slechter als 1, vechtscenes etc. niet realistisch![]()
srs? oke dan ga ik 'm niet kijken.
zat gister the descendants te kijken, kreeg instant oestrogeen rush, tranen in m'n ogen af en toe haha, phaggggg