AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

die dg80 is zo'n zieligerd hé, als 31 jarige nota bene op een forum aan zijn dosis vrouwelijke aandacht moet komen

die dg80 is zo'n zieligerd hé, als 31 jarige nota bene op een forum aan zijn dosis vrouwelijke aandacht moet komen

Dat jij zo'n sukkel bent die dat niet doet :P En daar komt ook nog eens bij dat Nitwit een superleuke, intelligente en sportieve vrouw is. Waarom zou ik geen contact met haar moeten hebben? Jouw logica ontgaat mij compleet.

Dat jij zo'n sukkel bent die dat niet doet :P En daar komt ook nog eens bij dat Nitwit een superleuke, intelligente en sportieve vrouw is. Waarom zou ik geen contact met haar moeten hebben? Jouw logica ontgaat mij compleet.

gif_6.gif

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Oh lord

José Callejón heeft net gescoord!!!! good day = goed

tumblr_lxwtaspuRP1qkh9tyo1_500.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Na een half jaar niets van pre workouts of energieboosters genomen te hebben deze ochtend een volledige cap dexaprine genomen ooow yeaaah

Geschiedenis ging voor m'n gevoel beter dan al m'n geschiedenis tentamens van vorig jaar.... Hopelijk werpt het leren eindelijk eens zijn vruchten af, ik gun het mezelf zo :o

1e onderdeel van me examen raar genoeg bijna perfect gemaakt lol!

Morgen 2e onderdeel en woensdag 3e onderdeel.

Raar, begin opeens hoop te krijgen :D

karma sig, gaat alleen weg als je karma geeft daarom ook onderstaande zin.

Zo meteen lekker trainen, zonnebankje doen.
Feelsgood.

karma sig, gaat alleen weg als je karma geeft daarom ook onderstaande zin.

oh my godsie

---------- Post toegevoegd Mon 23 Jan 2012 om 13:43 ----------

Ik heb ook srs vrijdagavond voor het eerst in minstens 12-14 jaar weer een happy meal besteld toen ik dat zag :roflol:

hahaha ja pokemonkaarten zijn echt epic, ik kreeg eentje die kon ember w000000000t, had alleen 2 vuurenergiekaarten nodig en die heb ik niet :( :(

Terug
Naar boven