pasta saus
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 484
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 14%
Wilde het net zeggen.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wilde het net zeggen.

die dg80 is zo'n zieligerd hé, als 31 jarige nota bene op een forum aan zijn dosis vrouwelijke aandacht moet komen
En daar komt ook nog eens bij dat Nitwit een superleuke, intelligente en sportieve vrouw is. Waarom zou ik geen contact met haar moeten hebben? Jouw logica ontgaat mij compleet.Dat jij zo'n sukkel bent die dat niet doetEn daar komt ook nog eens bij dat Nitwit een superleuke, intelligente en sportieve vrouw is. Waarom zou ik geen contact met haar moeten hebben? Jouw logica ontgaat mij compleet.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Dat jij zo'n sukkel bent die dat niet doetEn daar komt ook nog eens bij dat Nitwit een superleuke, intelligente en sportieve vrouw is. Waarom zou ik geen contact met haar moeten hebben? Jouw logica ontgaat mij compleet.
Ik stuur toples foto van mezelf, jij stuurt toples van jou terug? 

Kunnen we het in pm houden?Ik stuur toples foto van mezelf, jij stuurt toples van jou terug?
![]()
![]()

Na een half jaar niets van pre workouts of energieboosters genomen te hebben deze ochtend een volledige cap dexaprine genomen ooow yeaaah
Wazig gevoel is strong bij dexaprine.
OT: Pokemon-kaarten bij je Happy Meal omgggg, mijn cut is over

Wazig gevoel is strong bij dexaprine.
OT: Pokemon-kaarten bij je Happy Meal omgggg, mijn cut is over

1e onderdeel van me examen raar genoeg bijna perfect gemaakt lol!
Morgen 2e onderdeel en woensdag 3e onderdeel.
Raar, begin opeens hoop te krijgen![]()
karma sig, gaat alleen weg als je karma geeft daarom ook onderstaande zin.
Ik heb ook srs vrijdagavond voor het eerst in minstens 12-14 jaar weer een happy meal besteld toen ik dat zag![]()