MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Wordt volgens mij tijd voor een Vitamine D3 topic:roflol::roflol::roflol:

Elke dag de zelfde vragen.

Straks even keihard trainen

Zou niet iemand een dbb groep starten voor D3?

Check me profiel. Die heb ik gemaakt, maar hij linkt verdomme weer door naar Kikuskia of hoe je het spelt.
Snap er niks van.
Bij de DUBSTEP groep doet hij dat niet. Misschien zit het in de naam.

gESLAAGD voor examen woohoohohohohhoho, haha epic. Eindexamens gehaald door in de avond beetje door te kijken lalalalalalaal diploma binnen.!!

Gefeliciteerd!

Vanavond benen trainen <3

kzla dat maar oppakken als een compliment :P

Haha, HBO 3-4 diploma binnen binnen 1,5jaar (nu nog 5 maanden stage, dan officieel)

Dan kan ik september beginnen met HBO 5-6 niveau (of terwijl gewoon HBO BOL 4? )

Haha, HBO 3-4 diploma binnen binnen 1,5jaar (nu nog 5 maanden stage, dan officieel)

Dan kan ik september beginnen met HBO 5-6 niveau (of terwijl gewoon HBO BOL 4? )

Welke opleiding doe je dat je die in 1,5 jaar kan afronden?

ik zit ook gewoon op 10000iu vit d per dag

jullie kennen rijstwafel toch? hij zit op de sprookjesschool

HBO 3-4 diploma? HBO 5-6 niveau? HBO BOL 4? Wat is dat? Ik begrijp eigenlijk niets van deze post. :roflol:

wat een debiel is die rijstwafel ook :roflol:

HBO 5-6 niveau, ga je naar de politie?

ok dat hij buffheid en een vriendin faket is nog wel te begrijpen, maar je opleiding? ben je eigenlijk vuilnisman ofso

Net toegevoegd op fb door een meisje die ik 4 jaar geleden op vakantie had ontmoet en daarna nooit meer gesproken.. fuuuuuuuuuu ze is lekker(der) geworden

:eek:

Terug
Naar boven