Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ja wtf dan ik ga ghewoon hbo opleiding doen nu, had vanaf MBO 4 BOL diploma naar HBO 3 ofzo? en nu HBO 4 is 5-6? LOL

srsly, gewoon hoogste hbo niveau op avans.

Ja wtf dan ik ga ghewoon hbo opleiding doen nu, had vanaf MBO 4 BOL diploma naar HBO 3 ofzo? en nu HBO 4 is 5-6? LOL

srsly, gewoon hoogste hbo niveau op avans.

Dude, HBO = gewoon HBO, wat jij nu doet HBO BOL etc is waarschijnlijk gewoon een lager niv dan de echte HBO. Welk diploma heb je dan behaald? Of zijn het certificaten... lol

Kan traps 2x per week, iemand pls

Nee HBO 3 officieel, nu HBO 4 = gewone normale HBO. Is verkorte opleiding, kon 1 jaar eerder beginnen en hoefde maar 1 stage te doen = 1,5 korter. totale duur = 3jaar.

Omdat me vorige opleiding MBO 4 was dit vervolgopleiding officieel HBO maar nog niet hoogste hbo niveau begrijp je hem? Nu ga ik totaal andere richting doen maar dan gewoon normaal HBO niveau lol.

Zat aan bedrijfseconomie te denken.

---------- Post toegevoegd Fri 27 Jan 2012 om 18:22 ----------

out bishes, of je het nu begrijpt of niet, maar ik ehb me diploma binnen en nu ga ik gewoon (weer) een HBO opleiding doen maar dan normaal niveau lol.

Even afscheid nemen van me bish die ik 8 dagen moet missen... fuarkkk 8 dagen fapchallenge in de maak voor morgen.

Vanavond lekker :fa: zijn en weer een keer het nachtcafe volspammen, is lang geleden zeg.

Nee HBO 3 officieel, nu HBO 4 = gewone normale HBO. Is verkorte opleiding, kon 1 jaar eerder beginnen en hoefde maar 1 stage te doen = 1,5 korter. totale duur = 3jaar.

Omdat me vorige opleiding MBO 4 was dit vervolgopleiding officieel HBO maar nog niet hoogste hbo niveau begrijp je hem? Nu ga ik totaal andere richting doen maar dan gewoon normaal HBO niveau lol.

BOL is volgensmij beroepsbegeleinde leerweg ofzo? en dat deed je toch? Dan mag je inprencipe toch niet afwijken van je huidige richting?
EDIT: Ownee das BBL... snap er nix meer van :d

Rijst leeft in zijn eigen wereld.

Overduidelijk dat hij teveel aan de drugs zit.

heerlijk geknalt op schouders zonet :) Prettig

---------- Post toegevoegd Fri 27 Jan 2012 om 18:22 ----------

out bishes, of je het nu begrijpt of niet, maar ik ehb me diploma binnen en nu ga ik gewoon (weer) een HBO opleiding doen maar dan normaal niveau lol.

Even afscheid nemen van me bish die ik 8 dagen moet missen... fuarkkk 8 dagen fapchallenge in de maak voor morgen.

Vanavond lekker :fa: zijn en weer een keer het nachtcafe volspammen, is lang geleden zeg.
HBO 3-4-5-6 bestaat niet. HBO = HBO.

Net ook schouders getraint, probeerde 40KG dumbbell shoulder press maar failde helaas:(

Me laatste tentamen van de toetsweek goed gemaakt hebben, trainen, masturberen, 250 op me z750 rijden, ontslag nemen en vanavond compleet naar de klote me verjaardag vieren.

haha ik ook op hard, heb ook geen last van een crash ervan, miss wat moe mar geen koppijn, misselijkheid etc. hoeveel scoops neem je?

Ik ben ook altijd iets moe na de training, als ik in bed ga liggen laptop op schoot, ben ik zo vertrokken

neem nu 2 scheppen met super crea en 2 scheppen beta analine, maar die is op helaas

Terug
Naar boven