Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Killer WO neergezet vandaag. Me happy.. :D

Krijg net smsje, kijk eens in je 2e la onderin. Ligt een brief in (jaja inb4 liefdeshoer) met €50 en ze zegt hier een paar centjes voor vanavond in de kroeg.

Lal :fa:, me whey is bijna op komt mooi uit. De rest is blLBLALAL hou blLBLll VAN blLBLALBL jou.

Trusten, me kwark is op nu lekker pitten. 8 dagen ff goed rusten, eten en weer beetje in me trainingsritme komen.

---------- Post toegevoegd Fri 27 Jan 2012 om 22:03 ----------

Krijg net smsje, kijk eens in je 2e la onderin. Ligt een brief in (jaja inb4 liefdeshoer) met €50 en ze zegt hier een paar centjes voor vanavond in de kroeg.

Lal :fa:, me whey is bijna op komt mooi uit. De rest is blLBLALAL hou blLBLll VAN blLBLALBL jou.

Trusten, me kwark is op nu lekker pitten. 8 dagen ff goed rusten, eten en weer beetje in me trainingsritme komen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

chille avonnd gehad, nu slapen :)

hoe komt het eigenlijk dat zo'n emo zaagwijf als rijstwafel meer karma heeft dan ik -_-'

edit: nvm, waarschijnlijk omdat ik niet meer meedoe met karma:(
edit2: hoe komt het dan dat hij ook meer karma heeft dan een eindbaas zoals GetXXL? -_-'

hoe komt het eigenlijk dat zo'n emo zaagwijf als rijstwafel meer karma heeft dan ik -_-'

edit: nvm, waarschijnlijk omdat ik niet meer meedoe met karma:(
edit2: hoe komt het dan dat hij ook meer karma heeft dan een eindbaas zoals GetXXL? -_-'

Hij heeft een vriendin

Edit: jij NIET
Edit2: getxxl is bèta gaan samenwonen

zolang hij maar potverdomme van marcel afblijft!

:roflol: iemand nog tips om 1 week door te komen zonder de hele dag achter dbb te zitten?

Ben van plan om even strict te trainen met zoieso 1 dag rust ertussen zondag morgen, maandag avond, woensdagavond, vrijdagavond, zondagmorgen.

:roflol: iemand nog tips om 1 week door te komen zonder de hele dag achter dbb te zitten?

Ben van plan om even strict te trainen met zoieso 1 dag rust ertussen zondag morgen, maandag avond, woensdagavond, vrijdagavond, zondagmorgen.
wordt dat de nieuwe trend, afkicken vandbb?

Reply binnen 2 minuten... zal welnodig zijn denk ik :(

edit: 30seconden lol

Ben al afgekickt van het gamen........ Nja ik ben ff out dan maar me neef lastigvallen en ff kijken of vanmiddag nog wat te doen is in de stad. En anders... :fa: eentje draaien, is ook alweer dik een maand geleden. (1e dit jaar) :)

Zometeen werken. Daarna uit. Geen katabolisme.

Terug
Naar boven