Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Dag uitstel gekregen voor mijn werk! Kan ik gelukkig twee avonden overwerken!

wanneer ik aan iemand over trainen praat of zie datie traint vraag ik meestal wel ofie actief is op DBB, meestal is dit niet het geval :rolleyes:
Doek idd ook weleens maar wel mensen tegengekomen die hier weleens als gast komen op DBB maar nooit aangemelde leden:(

haha dat dus, ben echt verbaasd :P

ben aanstaande zaterdag gewoon in alkmaar, ga jij naar These Guys 23 maart?
Ja werkend waarschijnlijk vandaag goedkeuring gekregen van me eigen baas dus nu mag ik officieel die pas aanvragen ( wat ik al 2 weken geleden heb gedaan :P ) dusja nog 2 weekies en dan heb ik hem alst goed is :D

Ja werkend waarschijnlijk vandaag goedkeuring gekregen van me eigen baas dus nu mag ik officieel die pas aanvragen ( wat ik al 2 weken geleden heb gedaan :P ) dusja nog 2 weekies en dan heb ik hem alst goed is :D

haha nice, laat je wel ff weten als ik weet dat ik 100% kan ;)

Ja, wel als je weet dat guess ook kwam om te solliciteren.

er waren sollicitaties voor 300 plekken dus waren heel veel mensen die zouden solliciteren. en wist ook niet hoelaat hij was dus zou puur gokken zijn :eek: Pas toen ik hem zag vertellen over dat meisje van 18 dacht ik oh shit volgensmij stond ik net met hem te lullen, bleek ook echt hem te zijn da fuq.

Zijn er deze weekend of die daarna nog leuken house feesjes ergens ? (Behalve energy)

wie luistert er tegenwoordig nog naar house dan, toen ik 14/15 was vond ik het wel leuke muziek. Ken ook srs bijna niemand die het nog luistert.

hardstyle/hardcore is my religion :D

er waren sollicitaties voor 300 plekken dus waren heel veel mensen die zouden solliciteren. en wist ook niet hoelaat hij was dus zou puur gokken zijn :eek: Pas toen ik hem zag vertellen over dat meisje van 18 dacht ik oh shit volgensmij stond ik net met hem te lullen, bleek ook echt hem te zijn da fuq.

Zijn er deze weekend of die daarna nog leuken house feesjes ergens ? (Behalve energy)

ik moet dat meisje echt rapen

wie luistert er tegenwoordig nog naar house dan, toen ik 14/15 was vond ik het wel leuke muziek. Ken ook srs bijna niemand die het nog luistert.

hardstyle/hardcore is my religion :D

House en hardstyle mag er altijd wezen :)

Stond net op het punt om naar me werk te gaan, doe de deur open en opeens denk ik "welke dag is het eigenlijk". Blijkt het Woensdag te zijn en dan hoef ik helemaal niet te werken :D.

DG80 heeft me toegevoegd als vriend op DBB :cool:

farmers van Henk ook binnen awh yeah

2e training op rij deadlift PR. In een week van 107,5kg naar 115k. Gaat de goede kant op.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Wed 22 Feb 2012 om 15:01 ----------

[URL]http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/11/433410.jpg[/URL]

vitamines,protein(20gram whey en 2 rauwe eieren),green carbs,anti oxi's

hardcore# hahah

2 eieren
20gram whey
1 broccoli
2kiwis
1mango
2 tomaten
wat water

oja als je zo iemand bent van : bahh ik krijg deze pwo niet weg voor het sporten zou ik hier NIET aan beginnen hah

---------- Post toegevoegd Wed 22 Feb 2012 om 15:03 ----------

[URL]http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/11/433410.jpg[/URL]

vitamines,protein(20gram whey en 2 rauwe eieren),green carbs,anti oxi's

hardcore# hahah

2 eieren
20gram whey
1 broccoli
2kiwis
1mango
2 tomaten
wat water

oja als je zo iemand bent van : bahh ik krijg deze pwo niet weg voor het sporten zou ik hier NIET aan beginnen hah

Lawl, dat is niet hardcore brah, rauwe eieren = grote kans op salmonella = dom.
Bovendien waaromzou je dit je smaakpapillen en je maag aandoen als het ook anders kan?
Just my 2 cents.

OT: Fkn vlinders in me buik.:mad:

Lawl, dat is niet hardcore brah, rauwe eieren = grote kans op salmonella = dom.
Bovendien waaromzou je dit je smaakpapillen en je maag aandoen als het ook anders kan?
Just my 2 cents.

OT: Fkn vlinders in me buik.:mad:

ik ook man, vraag Anu naar die blonde, ben echt verliefd maar moet morgen weer een ander pakken , zal wel fantaseren dat ik met haar bezig ben:)

Terug
Naar boven