MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

sinds vandaag begonnen met ander soort IF; kijken of het me lukt

14:00 - maaltijd rond de 1000cals

16:30 - pre workout, hard etc

18:30 - brotein shake

20:00 - maaltijd rond de 1000cals

21:00 - optionele caseïne shake

ga niet echt letten op macros, cals rond de 2200 houden, eiwit tussen 150-200, ligt eraan of ik eieren heb bij maaltijd 1 en kip/vis bij maaltijd 2

inb4 :)

en blijf deze zo fijn vinden
http://soundcloud.com/freshoncampus/01-arty-pier-94-new-york-city

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoeveel werk jij dan?
Ik ben gewoon 65 uur in de week bezig met 'werk' als ik school meereken;)

moet 33 uur maken, werken doe ik alleen in de vakantie. is ook veel chiller. wel doe ik momenteel 3 sporten lol. ik zeg ook niet dat ik het druk heb. maar de meeste van onze leeftijd doen niet veel minder dan jij

moet 33 uur maken, werken doe ik alleen in de vakantie. is ook veel chiller. wel doe ik momenteel 3 sporten lol. ik zeg ook niet dat ik het druk heb. maar de meeste van onze leeftijd doen niet veel minder dan jij

Niet minder dan ik? fl**ker toch op man:rolleyes:

ok joh life is tough on the streets of eersel, daarom kan je de hele dag voor pokerstars en dbb hangen

Cool man dat je je zo goed voelt. Houden zo :cool:.

ik geef het op :roflol: ik hoop dat je ooit op de uni komt of full-time werk vind

tumblr_lxphmz3AEK1qegw8v.gif

Waarom is het zo dat mijn leeftijdsgenootjes op dit forum zich altijd moeten bewijzen aan elkaar? Hoort dit er gewoon bij of is dit meer om ''respect'' te verdienen bij je mede virtuele bodybuilders?

Fransie96 is echt zo een standaard "ik ben vroeger gepest" kind, dat doet alsof die heel zielig is en oh wat heeft hij het toch zwaar.

En je gelooft toch niet werkelijk dat je elke keer 1000 euro met poker verdiend? :roflol:

Fransie96 is echt zo een standaard "ik ben vroeger gepest" kind, dat doet alsof die heel zielig is en oh wat heeft hij het toch zwaar.

En je gelooft toch niet werkelijk dat je elke keer 1000 euro met poker verdiend? :roflol:

je moet wat karmapunten verdelen over andere gebruikers............

IN ON THIS THREAD BICHES

omnomnom

Terug
Naar boven