AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

spierpijn in me lats van gister + spierpijn in pecs van eergister, wat heb ik vandaag toch een voldaan gevoel:o

maximize v2 nemen, kans op kotsen is groot

Hoeveel werk jij dan?
Ik ben gewoon 65 uur in de week bezig met 'werk' als ik school meereken;)

je zit nog op middelbaar, vast schoolrooste heeft dus 33 schooluren. Als je je "huiswerk" meerekent en je bent zo braaf om dat te doen kom je uit op 36 uur. dus je werkt 29 uur? zo boeiend is dat niet....... Sure voor je leeftijdsgenoten zal het veel zijn omdat de meeste nog onderhouden worden door hun mammie en pappie, maar komop man. Als je erover moet gaan zeuren op een forum dat je het zo "druk" hebt met je leven, waarom heb je dan in godsnaam tijd om de godganse dag op dbb onzin te posten?

inb4 shitstorm

Laatst bewerkt:
hoe da **** krijg je dat binnen? heb hier een hele pot nog staan... 1e en laatste keer dat ik die shit koop, ****ing walgelijk

Ik heb ook een pot al een halfjaar staan ofso xD, en dan had ik het nog overgekocht van iemand ook :o

Met appelsap is het wel redelijk te doen though.

lekker dagje vanmorgen lekkere zelfverdediging les met als resultaat een bloedneus, blauw oog en een dik knie. Heb ik tenminste het gevoel dat ik iets gedaan heb.

Dalik lekker deadliften yeahbuddy

collega van mij zag mij een hard gekookt eitje eten en kon het niet maken een ludieke opmerking te maken.
'heb jij die zelf gelegd'
ik, knikkend met mijn b**kes vol, 'hm hm'.
collega: kun jij voor mij eens zo'n bruine leggen?
hij doelde op paas eitjes maar het kwam oh zo verkeerd over. :roflol:

voel me zo kalm, not sure if good or bad

Terug
Naar boven