XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Haha chill Guess, fijne avond :).

Ik geniet hier nog van m'n spierpijn. :o

LoL, de kringloop staat in de fik hier... beste knallen gehoord :)

met mijn duizend kapotte spierpijn lichaam toch nog de doelen van mijn training gehaald... yeahbuddy

Heerlijke dienst geak flexe collega's :D

Heb heeeeeeeeeeeerlijk geslapen. Vanmorgen wakker gemaakt met een dikke knuffel van een snotverkouden kind..dat is een goed begin van de dag.

Lief Nitwit! Wel jammer dat er nu nog een verkouden is. Beterschap daar!

ok. stoer dat jij dat wel doet....

en bij basic-fit bij hangt ook gewoon een k*tsfeer.
Blijkbaar ben je al zo'n monster dat je een hardcore bb sportschool moet hebben.

sfeer maak je zelf en ik kom om te trainen en niet voor de "leuke sfeer" die er hangt.

miss doen mensen niet aardig omdat je een bijdehante 16 jarige bent , tenminste zo maak ik jou mee op dit forum.

weet niet welke basic fit jij zit iwj maar hier is wel goede sfeer..

train nou half jaartje bij basic fit en ken de meeste jongens allemaal wel en iedereen helpt elkaar, ook zonder dat je dit ieder keer hoeft te vragen.

ff tussendoor

www.menatwork.nl 50% korting op de sale prijzen, schoenen etc voor 10-20euro haha

ga zelf straks ff naar menatwork in centrum omdat ik me kleren liever pas, maar mischien heeft iemand der nog wat aan

haha die belgen:

Kraanmachinist sloopt het verkeerde huis in België
Een kraanmachinist heeft per ongeluk het verkeerde huis gesloopt in Annevoie, in de provincie Namen (België). De man werkte in opdracht van zakenman Stéphane Jourdain, die in het dorp 2,5 hectare grond met daarop een paar oude gebouwen had gekocht. Voor die panden had de zakenman bouwvergunningen verkregen.
Het vertrouwen in de kraanmachinist was echter te groot, want die sloopte het verkeerde huis. De eigenaar van de gesloopte woning kon nog niet worden bereikt, omdat hij in Spanje zit, zo schrijft de krant L'Avenir.

:roflol: :roflol:

Oh lord.. Je zou thuiskomen..weg huis..

ander email adres ingesteld voor dbb, bespaard me 100mails per dag :roflol:

Blijkbaar ben je al zo'n monster dat je een hardcore bb sportschool moet hebben.

sfeer maak je zelf en ik kom om te trainen en niet voor de "leuke sfeer" die er hangt.

miss doen mensen niet aardig omdat je een bijdehante 16 jarige bent , tenminste zo maak ik jou mee op dit forum.

dat zeg ik toch helemaal niet :roflol:, sfeer boeit me ook vrij weinig hoofdreden was eigenlijk dat die nieuwe 7 km scheelt en dat ik niet meer deels thuis hoeft te trainen, en ik ben op dit forum een stuk bijdehanter dan irl, ik maak jouw mee als iemand die alles afzeikt, en een zogenaamd kurend beest is

dat zeg ik toch helemaal niet :roflol:, sfeer boeit me ook vrij weinig hoofdreden was eigenlijk dat die nieuwe 7 km scheelt en dat ik niet meer deels thuis hoeft te trainen, en ik ben op dit forum een stuk bijdehanter dan irl, ik maak jouw mee als iemand die alles afzeikt, en een zogenaamd kurend beest is

Heb nooit beweerd dat ik een beest ben alleen dat ik paar keer heb gekuurd. daarnaast zou j mijn post geschiedenis in de AAS sectie moeten bekijken en serieuze secties geef ik alleen advies en opbouwende kritiek.

Maar wel stoer dat je op forum bijdehanter brnt dan irl,bewijst maar wat voor onzekere e-Hero je bent

ot: al die minderjarigen die al rondhangen in de AAS sectie :roflol:

Heb nooit beweerd dat ik een beest ben alleen dat ik paar keer heb gekuurd. daarnaast zou j mijn post geschiedenis in de AAS sectie moeten bekijken en serieuze secties geef ik alleen advies en opbouwende kritiek.

ot: al die minderjarigen die al rondhangen in de AAS sectie :roflol:

je stats suggereren iig dat je een beest bent, maar je hebt wel gelijk in je legt er in je posts geen nadruk hebt. heb je trouwens wel pics want als je 20kg redelijk droog boven je lengte zit is dat best sick

Terug
Naar boven