Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
LoL, de kringloop staat in de fik hier... beste knallen gehoord![]()
blussen

ja want voel me nog wat down door crash, wil geknuffeld worden![]()
Blijkbaar ben je al zo'n monster dat je een hardcore bb sportschool moet hebben.ok. stoer dat jij dat wel doet....
en bij basic-fit bij hangt ook gewoon een k*tsfeer.
Kraanmachinist sloopt het verkeerde huis in België
Een kraanmachinist heeft per ongeluk het verkeerde huis gesloopt in Annevoie, in de provincie Namen (België). De man werkte in opdracht van zakenman Stéphane Jourdain, die in het dorp 2,5 hectare grond met daarop een paar oude gebouwen had gekocht. Voor die panden had de zakenman bouwvergunningen verkregen.
Het vertrouwen in de kraanmachinist was echter te groot, want die sloopte het verkeerde huis. De eigenaar van de gesloopte woning kon nog niet worden bereikt, omdat hij in Spanje zit, zo schrijft de krant L'Avenir.

Blijkbaar ben je al zo'n monster dat je een hardcore bb sportschool moet hebben.
sfeer maak je zelf en ik kom om te trainen en niet voor de "leuke sfeer" die er hangt.
miss doen mensen niet aardig omdat je een bijdehante 16 jarige bent , tenminste zo maak ik jou mee op dit forum.
, sfeer boeit me ook vrij weinig hoofdreden was eigenlijk dat die nieuwe 7 km scheelt en dat ik niet meer deels thuis hoeft te trainen, en ik ben op dit forum een stuk bijdehanter dan irl, ik maak jouw mee als iemand die alles afzeikt, en een zogenaamd kurend beest isdat zeg ik toch helemaal niet, sfeer boeit me ook vrij weinig hoofdreden was eigenlijk dat die nieuwe 7 km scheelt en dat ik niet meer deels thuis hoeft te trainen, en ik ben op dit forum een stuk bijdehanter dan irl, ik maak jouw mee als iemand die alles afzeikt, en een zogenaamd kurend beest is

Heb nooit beweerd dat ik een beest ben alleen dat ik paar keer heb gekuurd. daarnaast zou j mijn post geschiedenis in de AAS sectie moeten bekijken en serieuze secties geef ik alleen advies en opbouwende kritiek.
ot: al die minderjarigen die al rondhangen in de AAS sectie![]()