- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Oke je bent echt ****ing big, respect

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke je bent echt ****ing big, respect

WP en ik zitten samen jelly te zijn, laat ons met rust!![]()
op 't eind hebben jullie 2 wel een beter fyziek, zeker jouw upper bodyhehe nergens voor nodigop 't eind hebben jullie 2 wel een beter fyziek, zeker jouw upper body

hehe nergens voor nodigop 't eind hebben jullie 2 wel een beter fyziek, zeker jouw upper body
voor deze 1.5 jaar zat ik na school tot het slapen gaan op de computer, ik heb nooit aan sport gedaan, oké ik ging 1 maand naar voetbal training en quitte toen, 1 maand kickboxen en quitte toen.. ga zo maar door, hield meer van gamen was en nerd i guess.. sinds ik met BB begon ben ik nu zowat het tegenover gestelde. Daarnaast heb ik juist een triest verleden gehad(voor BBing) maar daar wil ik niks van kwijt (tegen jou) omdat je het wrs als troll actie gaat zien, jammer.
voor deze 1.5 jaar zat ik na school tot het slapen gaan op de computer, ik heb nooit aan sport gedaan, oké ik ging 1 maand naar voetbal training en quitte toen, 1 maand kickboxen en quitte toen.. ga zo maar door, hield meer van gamen was en nerd i guess.. sinds ik met BB begon ben ik nu zowat het tegenover gestelde. Daarnaast heb ik juist een triest verleden gehad(voor BBing) maar daar wil ik niks van kwijt (tegen jou) omdat je het wrs als troll actie gaat zien, jammer.

notsurehowtofeel

Thanks, trouwens jouw karma bericht, was die sarcastisch bedoelt?notsurehowtofeel
@water![]()