XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

jii7ty.png

:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::fire::yell::fire::yell::fire::yell::fire::yell::fire::yell::fire::yell::fire::yell::fire::fire::yell::headbang::headbang::splat::headbang::headbang::headbang::splat::headbang::headbang::headbang::splat::splat::splat:
Oke je bent echt ****ing big, respect;)

thanks! ik wil een reactie van waterpoloer:(:(:(

Wow nice

hehe nergens voor nodig:p op 't eind hebben jullie 2 wel een beter fyziek, zeker jouw upper body

ik geloof wel dat je het in 1,5 jaar kan met epic genen. Ook als dat je before foto is hierboven. Daar woog je ook al ruim in de 70 met dikke armen tog.
Jou begin foto daar trainen normaal mensen al 1,5 jaar voor ofzo

Net ruim een halfuur gerend, oude conditie begint weer terug te komen :D Die kick na het lopen, heb ik echt gemist :D

voor deze 1.5 jaar zat ik na school tot het slapen gaan op de computer, ik heb nooit aan sport gedaan, oké ik ging 1 maand naar voetbal training en quitte toen, 1 maand kickboxen en quitte toen.. ga zo maar door, hield meer van gamen was en nerd i guess.. sinds ik met BB begon ben ik nu zowat het tegenover gestelde. Daarnaast heb ik juist een triest verleden gehad(voor BBing) maar daar wil ik niks van kwijt (tegen jou) omdat je het wrs als troll actie gaat zien, jammer.

Hoe weet jij mijn levensverhaal?:O

voor deze 1.5 jaar zat ik na school tot het slapen gaan op de computer, ik heb nooit aan sport gedaan, oké ik ging 1 maand naar voetbal training en quitte toen, 1 maand kickboxen en quitte toen.. ga zo maar door, hield meer van gamen was en nerd i guess.. sinds ik met BB begon ben ik nu zowat het tegenover gestelde. Daarnaast heb ik juist een triest verleden gehad(voor BBing) maar daar wil ik niks van kwijt (tegen jou) omdat je het wrs als troll actie gaat zien, jammer.

Same here.

@hoody check je karma:p

Seems like meisje van vorige week wants me, hopelijk meet ik haar vanavond weer in Nijmegen city, en doe ik dan wat beter m'n best.... :o

Zet hem op Casanova's :)

Terug
Naar boven