Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Dat mijn schouderpeesblessure eindelijk begint te minderen.. Als ik hem helemaal niet meer voel, die blessure, wanneer zal ik dan beginnen? een week erna?

PR Bench press! 1x120kg

JEEEJ ik word of oom of hard getrolled! alle2 zijn wel goed :P

Ik was nummer 400!
:woot:

nieuwe gsm(4ever online op dbb als t kan), nieuwe laptop, weer een nieuwe pot eiwitten, een pot complex carbs, creatine en beta aline, multivits ;p en nieuw schemaatje

halve kilo bijgekomen, vp gezakt, vocht is very little

dat het zo mag verder gaan.

---------- Post toegevoegd Sun 1 Apr 2012 om 23:12 ----------

nieuwe gsm(4ever online op dbb als t kan), nieuwe laptop, weer een nieuwe pot eiwitten, een pot complex carbs, creatine en beta aline, multivits ;p en nieuw schemaatje

---------- Post toegevoegd Sun 1 Apr 2012 om 23:12 ----------

---------- Post toegevoegd Sun 1 Apr 2012 om 23:14 ----------

Je moet je nieuwe phone wel even leren gebruiken zo te zien.. :D

Sexy chat al de hele avond.:D

Het feit dat ik al de hele avond op sexy chat zit.

een diarreestraal met de kracht van duizend zonnen.

:)

Dat ik vanochtend op tijd ben gekomen op mn werk nadat ik me een klein beetje verslapen had in Egmond.. Wekker op 03.55 gezet en om 04.20 pas wakker geworden. Meteen aangekleed en non stop 140-160 om precies om 05.59 binnen te stappen op het werk.

Nu hopen op geen boetes

Vandaag weer trainen eindelijk! :D

Net rijles gehad, ging echt lekker. Achteruit fileparkeren gehad dus ben nu bijna klaar:)

eindelijk beetje geld dus maar meteen ff wat whey gekocht

Terug
Naar boven