- Waardering
- 513
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoog e-gehalte
?hij heeft niet voor niets zijn hele fysiek weg geshopt. De delen die ik wel van zijn lichaam zie zijn in ieder geval niet buff.
hij heeft niet voor niets zijn hele fysiek weg geshopt. De delen die ik wel van zijn lichaam zie zijn in ieder geval niet buff.
niet om te haten ofzo maar zou eerder wat eten kopen ipv harddrugs aangezien harddrugs alleen maar slechte gevolgen heeft voor je fysiek en mentaal

haha weet ik weet ik.ja i know, zeg ook nergens dat ik 'groot' ben hoor ;p gebruik a.s. zondag nog iets en dan weer tot juni-juli niks![]()
ja stel je voor dat je niet buff benthij heeft niet voor niets zijn hele fysiek weg geshopt. De delen die ik wel van zijn lichaam zie zijn in ieder geval niet buff.
niet om te haten ofzo maar zou eerder wat eten kopen ipv harddrugs aangezien harddrugs alleen maar slechte gevolgen heeft voor je fysiek en mentaal
haha weet ik weet ik.
Wil verder niet haten ofzo want volgens mij ben je verder een leuke mooie jongen (no homo)

DutchBODYBUILDING.com
haha dat gaat mij ook wel wat ver hoor, een meisje afslaan voor 1 training.nee snap het ouwe, als ik minder zou feesten en me meer concentreren op eten/trainen zit er ook meer in. maar ik word binnenkort 20 en op deze leeftijd heb ik eigenlijk teveel behoefte aan vrouwen
zag denk 1-2 weken geleden een post van Hoody dat hij naar een chick kon gaan in de avond. hij ging uiteindelijk niet omdat hij de volgende ochtend moest trainen. als ik in zijn positie stond was ik wel naar die chick gegaan