XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

vieze 12*220 faal van die chef werkplaats, epic rom
:roflol:

inb4 getuite lipjes

meer eten/ trainen guess

dit:

4n70h.png

bish fight:D:D:D:D

Onze zitmaaier had het begeven (maaidek doorgerot) Nieuwe zitmaaier gekocht. Mocht de oude op marktplaats zetten en het geen ik er voor kon krijgen was voor mij. 2,5 uur later opgehaald voor €150,- lekker geld verdienen :)

hij heeft niet voor niets zijn hele fysiek weg geshopt. De delen die ik wel van zijn lichaam zie zijn in ieder geval niet buff.

niet om te haten ofzo maar zou eerder wat eten kopen ipv harddrugs aangezien harddrugs alleen maar slechte gevolgen heeft voor je fysiek en mentaal

hij heeft niet voor niets zijn hele fysiek weg geshopt. De delen die ik wel van zijn lichaam zie zijn in ieder geval niet buff.

niet om te haten ofzo maar zou eerder wat eten kopen ipv harddrugs aangezien harddrugs alleen maar slechte gevolgen heeft voor je fysiek en mentaal

ja i know, zeg ook nergens dat ik 'groot' ben hoor ;p gebruik a.s. zondag nog iets en dan weer tot juni-juli niks :)

ja i know, zeg ook nergens dat ik 'groot' ben hoor ;p gebruik a.s. zondag nog iets en dan weer tot juni-juli niks :)
haha weet ik weet ik.
Wil verder niet haten ofzo want volgens mij ben je verder een leuke mooie jongen (no homo)

als ik zoveel chicks als guess zou hebben zou ik 50% van mijn stats voor inleveren

not srs

ja stel je voor dat je niet buff bent

haha weet ik weet ik.
Wil verder niet haten ofzo want volgens mij ben je verder een leuke mooie jongen (no homo)

nee snap het ouwe, als ik minder zou feesten en me meer concentreren op eten/trainen zit er ook meer in. maar ik word binnenkort 20 en op deze leeftijd heb ik eigenlijk teveel behoefte aan vrouwen:o

zag denk 1-2 weken geleden een post van Hoody dat hij naar een chick kon gaan in de avond. hij ging uiteindelijk niet omdat hij de volgende ochtend moest trainen. als ik in zijn positie stond was ik wel naar die chick gegaan

ja stel je voor dat je niet buff bent
DutchBODYBUILDING.com

hopelijk volstaat dit antwoord.

---------- Post toegevoegd Mon 2 Apr 2012 om 19:50 ----------

nee snap het ouwe, als ik minder zou feesten en me meer concentreren op eten/trainen zit er ook meer in. maar ik word binnenkort 20 en op deze leeftijd heb ik eigenlijk teveel behoefte aan vrouwen:o

zag denk 1-2 weken geleden een post van Hoody dat hij naar een chick kon gaan in de avond. hij ging uiteindelijk niet omdat hij de volgende ochtend moest trainen. als ik in zijn positie stond was ik wel naar die chick gegaan
haha dat gaat mij ook wel wat ver hoor, een meisje afslaan voor 1 training.
maarja hij moet zijn kuur natuurlijk wel optimaal benutten

Terug
Naar boven