MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

DutchBODYBUILDING.com

hopelijk volstaat dit antwoord.

---------- Post toegevoegd Mon 2 Apr 2012 om 19:50 ----------

haha dat gaat mij ook wel wat ver hoor, een meisje afslaan voor 1 training.
maarja hij moet zijn kuur natuurlijk wel optimaal benutten

precies :roflol:

Dus ipv je geld uitgeven aan een pilletje en ticket, thuis blijven eten kopen en buff te worden?:o
Dit forums is gericht op BB-ing en niet op harddrugs (en is volgens mij ook verboden in de regels om uitgebreid over te praten). Dat jij het verschil tussen obsessie en dedicatie niet begrijpt is jouw probleem.

Dit forums is gericht op BB-ing en niet op harddrugs (en is volgens mij ook verboden in de regels om uitgebreid over te praten). Dat jij het verschil tussen obsessie en dedicatie niet begrijpt is jouw probleem.
Niet iedereen wilt hier een bodybuilder worden sommige willen er gewoon goed uitzien.
Hoe je op dat laatste komt snap ik niet maar prima, veel plezier met je bakje kwark terwijl de rest wel plezier heeft.

dis gun b gud

nee snap het ouwe, als ik minder zou feesten en me meer concentreren op eten/trainen zit er ook meer in. maar ik word binnenkort 20 en op deze leeftijd heb ik eigenlijk teveel behoefte aan vrouwen:o

zag denk 1-2 weken geleden een post van Hoody dat hij naar een chick kon gaan in de avond. hij ging uiteindelijk niet omdat hij de volgende ochtend moest trainen. als ik in zijn positie stond was ik wel naar die chick gegaan

Snap niet wat daar raar aan is? Er zijn wel meer dingen in het leven dan alleen coïtus, ik ga mijn passie echt niet voor een chick opgeven. Ja oké coïtus af en toe is leuk, maar dat kan af en toe ook wel wachten.

BB over bishes

period.

Snap niet wat daar raar aan is? Er zijn wel meer dingen in het leven dan alleen coïtus, ik ga mijn passie echt niet voor een chick opgeven. Ja oké coïtus af en toe is leuk, maar dat kan af en toe ook wel wachten.

Zeg ik dat dat raar was dan beste jongen, mijn passie op dit moment is echt mijn vaardigheden met chicks te verbeteren. in tegenstelling tot de meeste mensen die ik ken ga ik ook niet uit voor plezier of om te dansen maar puur om beter te worden in het versieren van vrouwen:)

Zeg ik dat dat raar was dan beste jongen, mijn passie op dit moment is echt mijn vaardigheden met chicks te verbeteren. in tegenstelling tot de meeste mensen die ik ken ga ik ook niet uit voor plezier of om te dansen maar puur om beter te worden in het versieren van vrouwen:)

Zo dacht ik op jouw leeftijd er ook over, maar toen had ik ook niks, geen sport, hobby ofzo. Chicks die ik ontmoet met uitgaan zijn mooi megenomen, al ga ik eerder uit om stoom af te blazen tho.

mgw.png

Niet iedereen wilt hier een bodybuilder worden sommige willen er gewoon goed uitzien.
Hoe je op dat laatste komt snap ik niet maar prima, veel plezier met je bakje kwark terwijl de rest wel plezier heeft.
Wederom verwar je obsessie met dedicatie. Plezier en BB is prima te combineren, jij zegt dus dat als je plezier wilt hebben je niet een goed voedingsschema/trainingsschema kan aanhouden?

haha epic ook dat je met die stats en jou instelling binnenkort aan de AAS gaat hahahahahahaha.

edit: ik ga nog steeds regelmatig uit als ik wil en heb genoeg vrienden en connecties en coïtus is al helemaal geen probleem.

als je er alleen goed wilt uitzien moet je maar naar fitnessforum gaan.

ik ben trouwens gewoon naturel fags, over jaartje ga ik wrs aan de roids, zijn jullie nu mad op me?

Terug
Naar boven