XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Brah's ff een vraagje tussendoor: Is het not done om een meid uit te vragen die een vriend heeft waarmee ik op school heb gezeten en dus ook ken(maar nu niet meer zie)?:o

Vandaag een van de knapste meisjes ever gezien bij het CBR. En oh zo cute damnnn, 't zal je vriendin maar zijn...:eek:

Ga nu hardlopen, hoop dat het droogt blijft :)

Brah's ff een vraagje tussendoor: Is het not done om een meid uit te vragen die een vriend heeft waarmee ik op school heb gezeten en dus ook ken(maar nu niet meer zie)?:o

als ze nu een een vriend heeft en je kent die vriend wel dan NIET doen

als ze nu een een vriend heeft en je kent die vriend niet meer zo goed,dan sl*ts gonna sl*t

ot: 500karma :)

if-you-know-what-i-mean.png

Woohoo zo wat PWO er in knallen binne 30-45 mins wil ik me kamer opgeruimt hebben en in de Gym zijn!! (moet lukken toch ?)

ohh dit zonnetje maakt mijn dag zoo goed :D

Lekker 8 km hardgelopen :), dadelijk werken :(

Ben foto's aant zoeken voor me log ( die benk nu beetje in elkaar aan het zetten ) vond wat foto's die ik wel kan gebruiken :P
Als ik een foto van augustus vorige jaar erbij trek en hoe ik er nu bijloop me proud :D
( op die foto had ik dikke belly dies nu wat minder en gewoon mantitties :eek: ) achja 136 kilo af igg :D

dat marcel3000 mijn foto op facebook leuk vond <3

Ben foto's aant zoeken voor me log ( die benk nu beetje in elkaar aan het zetten ) vond wat foto's die ik wel kan gebruiken :P
Als ik een foto van augustus vorige jaar erbij trek en hoe ik er nu bijloop me proud :D
( op die foto had ik dikke belly dies nu wat minder en gewoon mantitties :eek: ) achja 136 kilo af igg :D

Ik ga je volgen bro:D
Foto's zijn echt goed voor motivatie.
Baal nog steeds wel van Subway man. Had je echt graag wille meete.

Cut gaat naar m'n idee wel lekker :) Ben benieuwd wat ik zaterdag ochtend weeg.

Terug
Naar boven