AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

AJAXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Kampioennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Teletekst pagina 819

Woah dankzij jullie kan ik morgen meepraten over voetbal thanks

fb.jpg

:heart:

• Like
Waarderingen: Fex
:roflol: hoe doe je dat toch marcel

Haha epic! Go feedback&marcel :D. Al gemeet?

Vandaag ging ik condooms halen zei de kassamadam tegen mij :
Heb je een zak nodig ?

Ik zei : nee zo lelijk is ze niet :trollface:

Vandaag ging ik condooms halen zei de kassamadam tegen mij :
Heb je een zak nodig ?

Ik zei : nee zo lelijk is ze niet :trollface:

ik zou het grappig vinden als ik hem niet al 10x heb gehoord en de meme ervan ooknog niet gezien zou hebben :trollface:

mn moeder probeert me te koppelen door enkele van haar aarslelijke jongere kennissen mijn nummer door te geven.

"ja je kan zelf geen vriendin vinden dus moet ik maar helpen". Ik vond die wel droog :roflol:

Hoe maak ik haar wijs dat ik geen "vriendin" wil en genoeg "contacten" heb? Lijkt me moeilijk om tegen je moeder te zeggen...

mn moeder probeert me te koppelen door enkele van haar aarslelijke jongere kennissen mijn nummer door te geven.

"ja je kan zelf geen vriendin vinden dus moet ik maar helpen". Ik vond die wel droog :roflol:

Hoe maak ik haar wijs dat ik geen "vriendin" wil en genoeg "contacten" heb? Lijkt me moeilijk om tegen je moeder te zeggen...

Gewoon direct zijn, dan laat ze t wel uit dr harses. "Nee mam. Maar ik neuk wel alles wat los en vast zit."

Zo grof mogelijk FTW.

Gewoon direct zijn, dan laat ze t wel uit dr harses. "Nee mam. Maar ik neuk wel alles wat los en vast zit."

Zo grof mogelijk FTW.

keep in mind dat ik geen tokkie ben en een nogal conservatief ingestelde moeder heb.

Zeker nu mijn neef een Chinese golddigger per ongeluk heeft volgestopt lijkt dat niet de optimal way of handling.

Net weer een voedindschema aant bouwen ben op de helft en gaat goed :)
Vanaaf verder met me tattoo!:D

:woot: mijn moeder heeft verse tonijn meegenomen!!! Nu hoef ik geen blikje tonijn te eten!! :D

Wooohooo volgende week long weekend parijs :D
Omdat het kan.jpg

im gangsta aight?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven