MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

egeltje in de tuin

2cgj2qh.jpg

aah, wat een lief egeltje :D

Ik ben jarig en de komende 2 dagen ben ik vrij van de studie:)

tnx:)

Van 7 tot 10u20 moeten werken ipv tot 11u. Straks lekkere deadlift training zetten en een chocomelk drinken.

Na het eten van het bot kon mijn
hond niet meer poepen en bleef hij persen.Toen zijn we snachts met hem
naar de dierénarts gegaan die gaf hem een clycma en we moesten om het 1/2uur gaan lopen en de ontlasting zou op gang moeten komen.
De dierenarst heeft Sammy toen geholpen door dit te verwijderen onder narcose met een tang.De darm was erg geirriteerd en zat vol met splinters. Sammy heeft nog dagenlang bloederige diaree en en meerdere malen naar de dierenarts gemoeten.

en dat maakt je dag goed? dat hij bloed poept? lief ben jij :(

krijg je al complimentjes van de chickies van, "hee you there! stop!!! wat heb jij een mooie adertjes op je biceps, mag ik voelen? hihi"

Elk weekend tijdens m'n werk willen er wel een paar voelen ja.Inclusief giecheltje inderdaad.En zo'n beest ben ik trouwens niet eens, maffe wijven.:D

---------- Toegevoegd om 17:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:01 ----------

Sinds ik bloed poep maak ik de gains van m'n leven?:D
Filmpje is echt ranzig btw.:barf:

de reactie van mijn vriendin op de webcam van het zien van het filmpje 1man1jar :roflol:

Zo mooi naar een wok restaurant :thumbs:.

Me kingsize breedbeeld laptop is weer back van reparatie :D. Wat heb ik mijn schatje gemist zegt...

:roflol:

0-1

ouch ouch :(

Terug
Naar boven