XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Wat te doen vanmiddag.. ik ben nu al uit van school en verveel me :o

Nieuw telefoon :) One x PW :)

Vanwaar de keuze voor intimidate?
Is eigenlijk gewoon een test-booster/ph, waarvan je niet 100% weet wat er inzit. Dan ga je imo beter direct voor the real deal.

Of dit: http://www.xxlnutrition.nl/activate-xtreme/driven
Heb al van ervaren gebruikers gehoord dat dit gewoon beter is dan bv anavar ;)

Lees goeie resultaten er over vandaar mijn keuze.
Maar wat jij linkt zou ook goed kunnen hoor.

For the real deal ben ik nog veelste ecto.
En dat zou ik alleen doen als ik echt buf bent, kaal bent, al kinderen hebt bv enzo.

Lees goeie resultaten er over vandaar mijn keuze.
Maar wat jij linkt zou ook goed kunnen hoor.

For the real deal ben ik nog veelste ecto.
En dat zou ik alleen doen als ik echt buf bent, kaal bent, al kinderen hebt bv enzo.

Je onderschat denk ik de neveneffecten van wat je zomaar online in supp-shops kan kopen. Die kunnen minstens even 'erg' zijn als van the real deal. Meeste AAS bestaan al tientallen jaren en er is heel wat over bekend, dat is met die test-boosters en ph's wel anders. Fabrikanten gooien er maar wat in, en als het verboden wordt wijzigen ze de chemische formule wat, en verkopen het onder een andere naam, enz.

Heb vakantie

En crest white strips op mn tanden

Hoeveel haat krijg je trouwens als je tanden ineens wit zijn?

Laatst bewerkt:
Heb vannacht heerlijk gedroomt.
Zat met een heerlijke chick te kloten (zat bij mij in de klas in de 3e..) en m'n vriendin zat er naast, zonder commentaar o.i.d.
Werd echt superchill wakker vanochtend hehe :D

BAHAHA al die whiteknights zitten te fappen op mireille's fotos. hoewel dat rooie stringetje bij de rug foto er wel geil uitziet ..

Heerlijk geshopt. Nieuwe fiets voor kleine man besteld, Rituals spulletjes voor mijzelf, kappertje aangedaan, nieuwe slippertjes.. Hmm, heerlijk.

Lekkere training op noxipro! 5x28 DB curl:D (quite strict)

je hoeft op dbb echt niet te trainen als vrouw zijnde om een 10 te krijgen in de fotosectie
jup, bij nitwit vind ik het toch in zekere zin wel terecht. Maar meestal als er een vagina op zit krijgen ze automatisch een 10

Terug
Naar boven