AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

ruud ben jij er ook weer? het verhaal ging dat jij perma ban had?

Heerlijk geslapen, en nu OMW naar amsterdam.

Lol dat gedicht :D.

Hier ook lekker 9 uurtjes geslapen... Mocht nog wel meer zijn :roflol:. (Het is ook nooit goed)

90kg weten te halen :)

Geen suikerophopingen? gevonden in mn ogen, chill em kapot op mn werk omdat we een simpele werkstroom doen waarbij ik met mn ogen dicht nog het dagtarget haal met 150% en een foutpercentage van 0. Maar moet niet teveel doen want ik krijg er geen cent meer voor en ook geen uitzicht op een vast contract dus Zzzzzzz

Soundtrack van GTA Vice City aan het luisteren, goeie herinneringen aan :thumbup:

Gozer uit de projectgroep geflikkert, doet niks, levert shit van internet aan. Ik ben projectleider dus ik zeg..toedeloe;):)

Ga vandaag sushi eten. :D

Om een lang verhaal kort te maken:

Ik ben over 2 maanden klaar met m'n opleiding (BBL bouw)
Heb 5 jaar bij hetzelfde bedrijf gewerkt, aangezien er geen uitzicht op een vast contract voor me was heb ik besloten om volgend jaar een full tijd studie te starten. Dus deze 2 maand was voor mij nog ff uitwerken.

Nu zit ik al 3 weken in de ziektewet vanwege een operatie. Ik wou aankomende maandag weer beginnen.. komt vandaag me praktijk begeleider bij me... zegt hij dat ik niet meer bij dat bedrijf terug kan komen, het project waar ik zat was klaar en ze vonden het de moeite niet waard om me ergens anders opnieuw in te plannen voor de laatste 2 maanden..

Dus? Ik heb in principe vakantie maar wel gewoon dik betaald :D Kan ik mooi de voorbereidingen doen (wiskunde etc) die ik anders in eigen tijd moest doen naast me werk.

Voelt ****ing weird ... moet ik nu een vakantie gevoel hebben ???:cool:

Terug
Naar boven