AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Vandaag zon opscheppert in de gym, hij benchte 100 kg 2x halve ROM. Ging hij vragen is er nog iemand die het wilde proberen?

Niemand reageerde, hij heeft zeker wel 15x tegen andere mensen gezegt ja heb net 100 kilo gedrukt dus ja ben wel moe oid.

Ik lachte me helemaal kapot zekker omdat hij nog geen 30 kg zou kunnen squaten.

Ik heb geen last van dat zogenaamde virus én heb morgen vrij :D

Zomer van 2010 kan eindelijk beginnen!

Ik kon anderhalf keer meer reps doen op de leg curl met max gewicht doen dan die gast die anderhalf keer lift wat ik doe op de grote drie (je hebt er niks aan maar het maakte mijn dag wel een beetje goed).

Ik kon anderhalf keer meer reps doen op de leg curl met max gewicht doen dan die gast die anderhalf keer lift wat ik doe op de grote drie (je hebt er niks aan maar het maakte mijn dag wel een beetje goed).

Jij hebt echt een 'tussen haakjes tik' he? :p

Hete chick (andere dan die van in het "wat verdoete jou dag?") zei net:

"You make me feel special, I like"

(als antwoord op mijn : "your special, I like")

Aah heerlijk, een vrije dag :D

Ik was mijn lunch vergeten mee te nemen naar het werk, maar gelukkig heeft mijn moeder net mijn trommeltje gebracht!

Hmm.. heerlijk als mijn moeder dat doet! Vooral als de directe baas er bij staat, krijg ik altijd complimentjes wat een lieve moeder ik heb.

Heerlijk getraind net! :D
Makes my day...

Dat ik eerst kon nken en direct erna kon trainen:D

Dat men in belgie corrupt is.:D

Dat ik heerlijk gescheten heb

het is weekend. HARDKOOR

Dat ik heerlijk gescheten heb

+1, heb net Hercules weer vrijgelaten :D

Dat ik vandaag lekker ga junken, dat ik weer fris word geknipt en geschoren, dat ik lekker heb gefietst voor de tv, dat ik lekker heb gegeten, dat ik heerlijk heb gedoet en dat ik o-zo-heerlijk het hele weekend op mijn dikke aars kan zitten en geen verplichtingen heb!

Genoeg redenen toch al voor vandaag?

Dat ik vandaag lekker ga junken, dat ik weer fris word geknipt en geschoren, dat ik lekker heb gefietst voor de tv, dat ik lekker heb gegeten, dat ik heerlijk heb gedoet en dat ik o-zo-heerlijk het hele weekend op mijn dikke aars kan zitten en geen verplichtingen heb!

Heb je marsh weer flink gegeven kerel :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven