XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

voor de eerste maal gedeadlift :D

Ik noem mezelf ook geen strongman en jij bent begonnen met 100kg @ 5%?

Stoere internetheld ben je :)

Strongman staat stoer jwz

en men rug is gewoon bruut . Maar ik deed die oefening altijd zo in dat toestel waar je je benen klem zet en dan voorover buigen . :D

Strongman staat stoer jwz

en men rug is gewoon bruut . Maar ik deed die oefening altijd zo in dat toestel waar je je benen klem zet en dan voorover buigen . :D

Haha, kan je dat zelf ergens aanvinken dan? :D *ideetje!*

Ik twijfel er niet aan dat je rug bruut is maar ik heb absoluut geen idee welk toestel je bedoelt, omdat ik een thuisgym heb en dus geen apparaten heb :D

lach een ander dan ook niet uit. :)
iedereen heeft het zelfde doel hier, dus uitlachen heeft geen nut. :)

Ik lach hem toch ook niet uit? Of laat ik het anders stellen, ik probeer wel een grapje te maken, maar Riggs beseft zelf duidelijk dat het niet was om hem uit te lachen, daarom ook die smiley :)

Ik vond het gewoon vreemd om te horen, een strongman die niet deadlift :D

Ik lach hem toch ook niet uit? Of laat ik het anders stellen, ik probeer wel een grapje te maken, maar Riggs beseft zelf duidelijk dat het niet was om hem uit te lachen, daarom ook die smiley :)

Ik vond het gewoon vreemd om te horen, een strongman die niet deadlift :D

Oh, nu ik dat zo lees, ''een strongman die niet deadlift'', kreeg ik er inderdaad een lach van :p. Lets just continue with this topic. :heart:

Vandaag een Epic Intelligent ring gekregen op Allods, heb er nu 2!

Net wakker en voel me gewoon fit.. (wat ik gisteren nooit had kunnen bedenken)

Snoezepoes:D

Leuk weekend gehad :D

Tot nu toe nog niets :(... naja, lekker geslapen

Laatste 2 uur deed solidworks het niet meer op de pc op school. Mooi niks doen. :d

mijn sexy collega heeft een hese stem wat mij enorm opwind

Terug
Naar boven