AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Sales target behaald + clubtarget behaald.. Whoooooooooooootttt. Morgen bubbels op het werk :zuip:
:banana:

Ja, had geen tijd meer vanochtend verder en wilde buiten gaan hardlopen maar mn haar mocht niet nat worden ;). Dus dan maar binnen!
Pics of hair
Pics of karma or it didn't happend
Fb vind niet erg dat je 15 jaar ouder bent?
Pics van FB
Pics to prove it
Ik verwacht nu karma bericht met de download link ernaar :D
Pics van downloadlink

----------------------------

Goede n8 verder :cool:

Sales target behaald + clubtarget behaald.. Whoooooooooooootttt. Morgen bubbels op het werk :zuip:
:banana:
Oh blijkbaar eentje vergeten, probs gepost terwijl ik mn vorige bericht aan het typen was. Anyways, jij krijgt ook wat aandacht, no worries.

Pics om te bewijzen dat je sales target behaald hebt.
Pics van bubbels
Pics van jezelf :cool:

OMG ik typ zo ongelooflijk interessante berichten :eek:

Goed bezig met de cut, weer 1,5 kilo minder in vergelijking met 2 weken geleden!:D

cut begint meer en meer resultaat op te leveren, lijnen worden zichtbaarder vet smelt weg, love it

Wor wakker doe de deur open staat een niet trainende maatje te kijken van wow je lichaam neemt nou wel vorm aan! Me happy :D

mcdonalds;
1 grote bigtasty menu
2x mc kroket
1x quarter pounder
1x6mcnuggets
1x mc chicken

u jelly?

Dinsdag teruggekomen van vakantie. 2 weken niet getraind.

Woensdag gelijk weer onderdelen sterkste man getraind, gisteren UB. Nu op dit moment helemaal verrot overal spierpijn. Benen, onderrug, lats, traps, biceps, triceps, onderarmen, schouders.

Zometeen toch maar weer LB trainen en dan met een heel erg voldaan gevoel za en zo rusten :D

Begonnen met pokeren, tot nu toe winstgevend met de oefenchips :p

brb schijten.
Heb het gevoel dat dit het beste moment van de dag gaat worden.

Ik had vannacht 2 mckroket en dat was al genoeg om vervroegd m'n bed te verlaten voor een heerlijk potje kakken. :)

Damnn, shit is wel lekker, maar zooo zout. Ruim 5 gram zout in 2 van die broodjes. Vochtbal COME AT ME!!

Nu 3 dagen crest 3d professional whitestrips aan 't gebruiken, heb nog voor 7 dagen over. Koste me 18 euro. ( Ebay.com )

b5lgl2.png

Ik post die pic omdat er belangstelling voor was.

wat een ecto mond, meer bulken.

Terug
Naar boven