Ratatat
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

waarsch ben je lelijk of maagd.No offence bro maar ik vindt dat er echt niet uitzien, ziet er super onnatuurlijk uit het lijkt net een babygebitje.
Tanden horen natuurlijk mooi schoon te zijn maar ze als vent zijnde gaan bleken, gay much... 'T lijkt me bovendien ook niet goed voor je tanden.
oke jaap :'(Ga kleine kinderen bang maken joh, onstabiele mensen moeten niet aan de anabolen gaan. Driftkikker.
Ga kleine kinderen bang maken joh, onstabiele mensen moeten niet aan de anabolen gaan. Driftkikker.

Moet je 30 min op je tanden plakken en dan word het bleker
@ jaap hierboven
Haha ik snap het maar ik heb er tot nu toe alleen maar positieve dingen over gehoordVraag bijv guess maar die heeft ze echt ziek wit
Ga kleine kinderen bang maken joh, onstabiele mensen moeten niet aan de anabolen gaan. Driftkikker.
oke jaap :'(
waarom ben je zo gemeen? nu moet ik huilen. ja komt door de anabolen want ik ben onstabiel. Zo maar even iemand neersteken omdat jij zo gemeen tegen me bent :huilemoticon:

Heeft er nog iemand een PM gekregen van Big-T ivm de fotowedstrijd?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Heeft er nog iemand een PM gekregen van Big-T ivm de fotowedstrijd?