XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ik voel echt een gigantische drol in m'n endeldarm, dat wordt straks weer even lekker kleien op de wc!

Cut gaat lekker

hoe gaat het met je workouts? je mocht weer 2x pw fullbody toch?

Ja ik heb vanochtend licht getraint, beter dan niks maarja.

2 rugoefeningen, 1 borst, 1 traps, 1 biceps en 1 triceps.

Gister benen getraint die doe ik wel gewoon helemaal.

Die pomp is wel heerlijk als je die een tijd niet gehad hebt...

Hoody... Mag ik jou op facebook? :o

Je hebt me geïnspireerd hoody. :o
Nog tips voor een noebje?

zoek een variant wat je het best ligt(bij mij is het 1 vs 1), verdiep je er verder in en doe veeel ervaring op, na genoeg ervaring en kennis kan je een redelijk centje bij verdienen:o Pokeren kan je vergelijken met handelen op de beurs, je maakt beslissingen die op langer termijn winstgevend uit moeten komen, dus als ik een beslissing maak waar ik 51%+ favoriet in ben op langer termijn, betaalt het zich natuurlijk uit;)

Trouwens, weer zo'n 100 dollar erbij verdient. Ik sta nu op zo'n +$180 voor vandaag.

nieuwe avatar!

Nu 3 dagen crest 3d professional whitestrips aan 't gebruiken, heb nog voor 7 dagen over. Koste me 18 euro. ( Ebay.com )

http://i45.tinypic.com/b5lgl2.png

Ik post die pic omdat er belangstelling voor was.

No offence bro maar ik vindt dat er echt niet uitzien, ziet er super onnatuurlijk uit het lijkt net een babygebitje.

Tanden horen natuurlijk mooi schoon te zijn maar ze als vent zijnde gaan bleken, gay much... 'T lijkt me bovendien ook niet goed voor je tanden.

1. Weekend
2. Er komt een lekkerwijf op me werk werken. En ik ben de enigste jonge knul:)

Moet je 30 min op je tanden plakken en dan word het bleker

@ jaap hierboven

Haha ik snap het maar ik heb er tot nu toe alleen maar positieve dingen over gehoord :) Vraag bijv guess maar die heeft ze echt ziek wit

Guess heeft eentje die door een tandarts op maat voor zijn gebit is gemaakt. Anders kan het je tanden beschadigen

Moet je 30 min op je tanden plakken en dan word het bleker

@ jaap hierboven

Haha ik snap het maar ik heb er tot nu toe alleen maar positieve dingen over gehoord :) Vraag bijv guess maar die heeft ze echt ziek wit

Guess heeft eentje die door een tandarts op maat voor zijn gebit is gemaakt. Anders kan het je tanden beschadigen

oh stop it you

@Jaap, is indd schadelijk voor je tanden ALS dat peroxide spul OP je tandvlees komt. Als die gel in het bitje en dus op je tanden komt is er niks aan de hand

Snap ook niet waarom je het bleken van je tanden EN dus het verbeteren van je uiterlijk 'gay' vind. Maakt mij voor de rest geen reet uit, maar ik vind het fijn als ik een huge smile kan opzetten in het dagelijks leven EN er ook nog complimenten van krijg;)

dit

dont open if on no fap

Terug
Naar boven