gewoonlekkel
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 828
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heheh

Ik voel echt een gigantische drol in m'n endeldarm, dat wordt straks weer even lekker kleien op de wc!
hoe gaat het met je workouts? je mocht weer 2x pw fullbody toch?
hoe gaat het met je workouts? je mocht weer 2x pw fullbody toch?
hehehe vandaag lekker lui met mijn laptop in bed, 100 dollar verdient in 2 uur poker ofzo

Je hebt me geïnspireerd hoody.
Nog tips voor een noebje?
Pokeren kan je vergelijken met handelen op de beurs, je maakt beslissingen die op langer termijn winstgevend uit moeten komen, dus als ik een beslissing maak waar ik 51%+ favoriet in ben op langer termijn, betaalt het zich natuurlijk uit
hoe werken die dingen dan ?Nu 3 dagen crest 3d professional whitestrips aan 't gebruiken, heb nog voor 7 dagen over. Koste me 18 euro. ( Ebay.com )
http://i45.tinypic.com/b5lgl2.png
Ik post die pic omdat er belangstelling voor was.
Nu 3 dagen crest 3d professional whitestrips aan 't gebruiken, heb nog voor 7 dagen over. Koste me 18 euro. ( Ebay.com )
http://i45.tinypic.com/b5lgl2.png
Ik post die pic omdat er belangstelling voor was.
Vraag bijv guess maar die heeft ze echt ziek wit1. Weekend
2. Er komt een lekkerwijf op me werk werken. En ik ben de enigste jonge knul![]()

Moet je 30 min op je tanden plakken en dan word het bleker
@ jaap hierboven
Haha ik snap het maar ik heb er tot nu toe alleen maar positieve dingen over gehoordVraag bijv guess maar die heeft ze echt ziek wit
Moet je 30 min op je tanden plakken en dan word het bleker
@ jaap hierboven
Haha ik snap het maar ik heb er tot nu toe alleen maar positieve dingen over gehoordVraag bijv guess maar die heeft ze echt ziek wit
Guess heeft eentje die door een tandarts op maat voor zijn gebit is gemaakt. Anders kan het je tanden beschadigen