suwardi
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 401
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 11%
ja
ze vragen ook altijd hoezo me ballen zo klein zijn (ja echt) 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja
ze vragen ook altijd hoezo me ballen zo klein zijn (ja echt) 
bahaha nee matti heb al 1-2 weken geen coïtus meer gehad. Ik heb er pas sinds vandaag last van (brandering gevoel) wat ik meestal heb als ik gefapt heb en daarna ga plassen.
Looooljaze vragen ook altijd hoezo me ballen zo klein zijn (ja echt)
![]()

heb 13ml gemeten, + er was wat naast gegaan
. Is enige keer ooit dat ik gemeten heb maar is alleszins meer dan ik vroeger had 
heb 2 ****ertjes die ik zo kan bangen maar ben te druk met trainen + eten + schoolKuren en geen vrouwtje..... Jij moet nog zoveel leren, lieve knuffel turk
Looool
Valt dat dan zo op dat je ballen kleiner zijn
Ik heb alleen nog maar legaal spul gepakt voor t-boost: mangosteen. 1 pil per dag voelde ik niet maar 2 per dag en me ballen deden 3 dagen zeer. Daarna witte fonteinheb 13ml gemeten, + er was wat naast gegaan
. Is enige keer ooit dat ik gemeten heb maar is alleszins meer dan ik vroeger had
![]()

Ai suwardi, als je ermee naar de dokter gaat heb je grote kans dat ze met een camera'tje je dollo in gaan. Heeft een vriend van me gehad en krijg alweer kippenvel als ik eraan terugdenk hoe hij het omschreef.

Ai suwardi, als je ermee naar de dokter gaat heb je grote kans dat ze met een camera'tje je dollo in gaan. Heeft een vriend van me gehad en krijg alweer kippenvel als ik eraan terugdenk hoe hij het omschreef.
mooie verhalen, wrs hoef je alleen maar je plasje in te leveren 
Nee hopelijk niet, anders geen leuke verhaaltjes meer

= meer alcohol?Lekker geen kater, dus kan me ook wel aan m'n voeding houden vandaag![]()