MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

pics

(no homo)

bahaha nee matti heb al 1-2 weken geen coïtus meer gehad. Ik heb er pas sinds vandaag last van (brandering gevoel) wat ik meestal heb als ik gefapt heb en daarna ga plassen.

Kuren en geen vrouwtje..... Jij moet nog zoveel leren, lieve knuffel turk

ja :( ze vragen ook altijd hoezo me ballen zo klein zijn (ja echt) :P
Looool :p
Valt dat dan zo op dat je ballen kleiner zijn :p
Ik heb alleen nog maar legaal spul gepakt voor t-boost: mangosteen. 1 pil per dag voelde ik niet maar 2 per dag en me ballen deden 3 dagen zeer. Daarna witte fontein :D heb 13ml gemeten, + er was wat naast gegaan:rolleyes:. Is enige keer ooit dat ik gemeten heb maar is alleszins meer dan ik vroeger had :p

Kuren en geen vrouwtje..... Jij moet nog zoveel leren, lieve knuffel turk
heb 2 ****ertjes die ik zo kan bangen maar ben te druk met trainen + eten + school

---------- Post toegevoegd Sun 3 Jun 2012 om 00:04 ----------

Looool :p
Valt dat dan zo op dat je ballen kleiner zijn :p
Ik heb alleen nog maar legaal spul gepakt voor t-boost: mangosteen. 1 pil per dag voelde ik niet maar 2 per dag en me ballen deden 3 dagen zeer. Daarna witte fontein :D heb 13ml gemeten, + er was wat naast gegaan:rolleyes:. Is enige keer ooit dat ik gemeten heb maar is alleszins meer dan ik vroeger had :p

ja ballen zijn aanzienlijk kleiner + minder cum.

Ai suwardi, als je ermee naar de dokter gaat heb je grote kans dat ze met een camera'tje je dollo in gaan. Heeft een vriend van me gehad en krijg alweer kippenvel als ik eraan terugdenk hoe hij het omschreef.

Ai suwardi, als je ermee naar de dokter gaat heb je grote kans dat ze met een camera'tje je dollo in gaan. Heeft een vriend van me gehad en krijg alweer kippenvel als ik eraan terugdenk hoe hij het omschreef.

:roflol: mooie verhalen, wrs hoef je alleen maar je plasje in te leveren :o

Lekker geen kater, dus kan me ook wel aan m'n voeding houden vandaag :)

Kreeg m'n broer vorige week. I lol'ed. :p

2mhihqp.jpg

chick had gisteren met mij afgesproken een drankje te doen, kom dr is ze al helemaal van de kaart..en toen tja..:o:D hoop wel dat ze de pil neemt anders grote kans op een lil waterpoloer:(
edit: oh beter die neemt ze :)

Er is weinig wat mijn dag goed gemaakt heeft vandaag. Echt..wat een dag.

Terug
Naar boven