Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zat net bloed bij me plas,uurtje later weer weg dus zal wel niets aan het handje zijn
Als het helder bloed is kan het gewoon een adertje zijn dat geknapt is of zo. Als het donker is is het oud bloed, dat is wel reden om de HA te bellen.

beetje branderig, ff kijken hoe het morgen ochtend voelt. Heb ook veeeel zout binnengekregne door MCdonalds dus kan daar ook mee te maken hebben etc etc.
beetje branderig, ff kijken hoe het morgen ochtend voelt. Heb ook veeeel zout binnengekregne door MCdonalds dus kan daar ook mee te maken hebben etc etc.
bahaha nee matti heb al 1-2 weken geen coïtus meer gehad. Ik heb er pas sinds vandaag last van (brandering gevoel) wat ik meestal heb als ik gefapt heb en daarna ga plassen.
bahaha nee matti heb al 1-2 weken geen coïtus meer gehad. Ik heb er pas sinds vandaag last van (brandering gevoel) wat ik meestal heb als ik gefapt heb en daarna ga plassen.
we zien nog wel of ik morgen nog ergens last van heb. Anders heeft zo'n vieze h**r tegen me lopen liegen. Kan die bitches ook nooit vertrouwen.Inderdaad, Soa test kun je ook pas 3 weken doen nadat je onveilige coïtus heb gehad.(iig de laatste keer) Om zeker te weten of je vrij bent.. is niet voor niks.
Zat net bloed bij me plas,uurtje later weer weg dus zal wel niets aan het handje zijn
ja dat vermoed ik dus ookHeb ik ooit gehad toen ik 8 was, had toen blaas ontsteking
met condoom word me derde been slap. Tenminste de laatste keer wel.
Met roids ook?