Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Als het helder bloed is kan het gewoon een adertje zijn dat geknapt is of zo. Als het donker is is het oud bloed, dat is wel reden om de HA te bellen.

Is een teken dat je lul ook gains aan het maken is!
Zou me pas zorgen maken alssie een andere kleur kreeg of je pis helemaal bruinachtig is.

Zelfs als je urine geel is kan er bloed bij zitten :p. Mooi verdeeld enzo.

Jamaar als het bruinig is is het een teken dat er een orgaan aan het falen was, volgens mij de lever. (Of onder zware stress staat tegen falen aan :P) (no docter)

suwardi ga dokter bellen

Wat mijn dag goed maakt? Alleszins niet van over urine te lezen...of van bryce zijn thread

Laatst bewerkt:
Als het helder bloed is kan het gewoon een adertje zijn dat geknapt is of zo. Als het donker is is het oud bloed, dat is wel reden om de HA te bellen.

bedankt voor je tip, ik denk dat dit inderdaad gebeurt is. Toen ik afveegde met een papiertje was het helderrood bloed. Afgelopen 2-3 dagen enorm veel gefapt dus ik denk dat het hier mogelijkerwijs mee te maken zal hebben.

blaasontsteking sluit ik ook niet geheel uit aangezien ik afgelopen tijd ook te "koude" kleren heb aangehad

doet het pijn als je plast?

Inderdaad, Soa test kun je ook pas 3 weken doen nadat je onveilige coïtus heb gehad.(iig de laatste keer) Om zeker te weten of je vrij bent.. is niet voor niks.

Inderdaad, Soa test kun je ook pas 3 weken doen nadat je onveilige coïtus heb gehad.(iig de laatste keer) Om zeker te weten of je vrij bent.. is niet voor niks.
we zien nog wel of ik morgen nog ergens last van heb. Anders heeft zo'n vieze h**r tegen me lopen liegen. Kan die bitches ook nooit vertrouwen.

altijd condoom om eigen schuld dan:roflol:

Terug
Naar boven