Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

chick had gisteren met mij afgesproken een drankje te doen, kom dr is ze al helemaal van de kaart..en toen tja..:o:D hoop wel dat ze de pil neemt anders grote kans op een lil waterpoloer:(
edit: oh beter die neemt ze :)

babynamen.nl bro

OT: goede training gehad :D, zo mogen ze altijd zijn

Thanks.

Verzekering gebeld..vrouw die de schade moest invoeren kwam niet meer bij van het lachen. Ik ook niet.. maar echt leuk is het niet.
Waarschijnlijk is de auto total loss en krijg ik 600 euro ofzo.. Tja.. ik had geen mooie auto maar het kreng reed wel. Voor die 600euro kan ik een andere fiets kopen. :mad:

Voor 600 kun je toch wel een auto halen?

Ik had als vorige auto een Golf 3 uit '95 gekocht voor 150 euro.. Heb er denk ik zo'n 25.000km mee gereden zonder problemen, ook meteen door de APK. En toen verkocht voor 450 euro :)

OT: Weer getraind, en de focus is er 100% nu om te knallen. Heb niets anders aan mn hoofd nu dan sterk worden

held die gast

zo btw die sample van ronnie coleman proberen; myo blitz, en dan trainen
ben benieuwd

Dat ik nee kon zeggen tegen een .. Dik meisje die ook nog is hideous was;p en me maat er wel ingetrapt was bij haar vriendin;p( waren zeker 100kg @ 1.75m)

Maakt men sero dipje min of meer goed

kan ik een andere fiets kopen. :mad:
:roflol:

Verzekeringen proberen altijd zo weinig mogelijk te betalen.
Als je aanbod krijgt van vergoeding, bv die 600€, kan je weigeren en er over klagen dat het veel te weinig is. Dan wordt je zaak herbekeken en dan zal men een beter aanbod doen. Ook als men bang is dat je rechtzaak erover zou starten zouden ze meer kunnen bieden. Maar dat laatste gaat jou niet helpen aangezien een rechtzaak meer zou kosten dan de vergoeding waard en dat dus niet reëel is.

Wie weet kan je zo 200€ ofzo meer terug krijgen :)

Of je verzekering gesloten hebt via tussenpersoon kan ook invloed hebben op uitbetaling maar dat word te ingewikkeld.

Als je aanbod krijgt van vergoeding, bv die 600€, kan je weigeren en er over klagen dat het veel te weinig is. Dan wordt je zaak herbekeken en dan zal men een beter aanbod doen. Ook als men bang is dat je rechtzaak erover zou starten zouden ze meer kunnen bieden. Maar dat laatste gaat jou niet helpen aangezien een rechtzaak meer zou kosten dan de vergoeding waard en dat dus niet reëel is.

Of je verzekering gesloten hebt via tussenpersoon kan ook invloed hebben op uitbetaling maar dat word te ingewikkeld.
Is er dan ook een kans dat de vergoeding lager wordt dan die eerst geboden €600,-?

Ik heb gewoon zelf mijn verzekering direct afgesloten. Geen idee hoe het bij hem zit.

Man man man..wat een dag. Ik ga eens zien waar ze mee gaan komen. Anders denk ik dat ik mijnheef zelf even aan zijn jasje trek dat hij mag bijleggen voor wat fatsoenlijks. Ik denk dat god anders boos gaat worden op hem :cool:

Is er dan ook een kans dat de vergoeding lager wordt dan die eerst geboden €600,-?
Normaal niet nee :p moest dat gebeuren zou je nog steeds die 1ste kunnen accepteren :p.

---------- Post toegevoegd Sun 3 Jun 2012 om 18:31 ----------

Ik denk dat god anders boos gaat worden op hem :cool:
Srs, geloof jij in god? :rolleyes:
Ik heb gewoon zelf mijn verzekering direct afgesloten. Geen idee hoe het bij hem zit.

Man man man..wat een dag. Ik ga eens zien waar ze mee gaan komen. Anders denk ik dat ik mijnheef zelf even aan zijn jasje trek dat hij mag bijleggen voor wat fatsoenlijks. Ik denk dat god anders boos gaat worden op hem :cool:
[Link niet meer beschikbaar] ligt slechts 20€ boven je budget, always glad to help ;):D

Zo meteen maar weer eens een junkmaaltijd bestellen na 6 dagen diëten.

Terug
Naar boven