Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Lekkah gebeukt @ gym!:woot:

6 Kg zwaarder in 2 weken met k*tvoeding. vanaf morgen sttict eten ben benieuwd wat dat gaat brengen.

---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 16:58 ----------

Ik was ff vergeten hoe k*t ik benen trainen vind. heb ze de eerste 2jaar dat ik trainde ook klein beetje verwaarloost

Het feit dat ik in week 7 van mijn cut 5kg meer heb gesquat in mijn laatste set dan de 6 voorgaande weken. Mind is everything. :)

Kan een 4 kamer apartament voor 350 euro krijgen in Rotterdam aigttttttttt.

Anti kraak.
Moet alleen even bekijken wat voor kosten er bijkomen en of huursubsidie van toepassing is.

Morgen even bellen:D

Heerlijke been training op noxi:D eindelijk van mesomorph af, is mijn mind niet meer zo ****ed up:D

---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 17:57 ----------

Anti kraak.
Moet alleen even bekijken wat voor kosten er bijkomen en of huursubsidie van toepassing is.

dus ik kan een x logeren?:o

Heerlijke been training op noxi:D eindelijk van mesomorph af, is mijn mind niet meer zo ****ed up:D

---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 17:57 ----------

dus ik kan een x logeren?:o

Voor jouw heb ik altijd een plekje:o

Sowieso is 1 kamer gereseveerd voor mijn powercage :)

6 Kg zwaarder in 2 weken met k*tvoeding. vanaf morgen sttict eten ben benieuwd wat dat gaat brengen.

---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 16:58 ----------

Ik was ff vergeten hoe k*t ik benen trainen vind. heb ze de eerste 2jaar dat ik trainde ook klein beetje verwaarloost

Been trainingen zijn lekker man!
Ik vind rug juist k*t om te trainen

Anti kraak.

Hoellang kan je erin blijven wonen totdat het gesloopt word? Zowieso dbb housewarming party toch? :D

dbb gangbang bij Z1000:o:o

11ryy69.gif
:o:o

Anti kraak.

chill ouwe, komt helemaal goed

inb4 huis is na de housewarming verstopt met flesjes g:o

Terug
Naar boven