AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

ik vind rug juist fijn om te trainen omdat dit me beste spiergroep is.

Rug loopt bij mij ook aardig mee maar moet mezelf er wel flink toe zetten om een rugtraining af te maken of niet minder reps te doen omdat t soms aardig vermoeiend/zwaar is (deadlifts, pullups, rows etc..)

een training niet afmaken is eigenlijk wel slecht om te doen idd. ik heb dat volgens mij nog nooit gedaan.

over 10 minutjes naar de gym net jack3d op, cant waitttttttttttttttttt

a bish is mad omdat ik geen relatie wil..:o

nee water is altijd eerlijk hier in zo ver ik weet, atm is hij ook met meerdere chicks bezig dacht ik.

Haha ja het zal best hoor. Was ook niet lullig bedoeld, maar het komt op de 1 of andere manier altijd zo nep over. Zelfde als bij newinthegame, al is het bij hem wel een stuk erger.

chill ouwe, komt helemaal goed

inb4 huis is na de housewarming verstopt met flesjes g:o

Haha

Moet eerst het 1 en ander uitzoeken en daarnaast mijn P halen.
Ik heb een klasgenoot die er ook zou willen wonen.

Ik weet niet of ik dat wil.
Ben best sociaal, maar op bepaalde momenten wil ik ook in mijn uppie zijn.
Daarnaast wordt het 2e jaar ernstig zwaar.
10 van de 14 klasgenoten heeft in het 2e jaar niet meer dan 10 studiepunten behaald.

Maar ik weet in ieder geval dat het niet duur hoeft te zijn om op kamers te gaan.

De broscience in de sportschool.. te hilarisch :)

men bish die een strakke buik wilt, ze wilt hiervoor 2 kilo vermageren aan haar buik alleen :rolleyes:

Daarnet in de sportschool drie marokkaantjes, eentje met tanktop @ like 55kg lol. Net voor mn neus staan ze stil bij t bankje komt er van de trap af een groep van ong. 12 man, incl. iemand van de sportschool, aangelopen met een ziek brede gast voorop. Ik dacht: this gun be gud :D.
Zegt ie jongens ik moet jullie ff spreken; ik heb net camerabeelden gezien en jullie zijn alle drie volledig in beeld terwijl jullie mijn scooter meenemen. Jullie gaan nu met mij mee naar boven en daar handelen we t verder af. Zegt eentje; ik heb niks gedaan, hij: prima, dan bel ik nu de politie. Dus nu is die bij de politie een verklaring af aan t leggen.

Made my day

Daarnet in de sportschool drie marokkaantjes, eentje met tanktop @ like 55kg lol. Net voor mn neus staan ze stil bij t bankje komt er van de trap af een groep van ong. 12 man, incl. iemand van de sportschool, aangelopen met een ziek brede gast voorop. Ik dacht: this gun be gud :D.
Zegt ie jongens ik moet jullie ff spreken; ik heb net camerabeelden gezien en jullie zijn alle drie volledig in beeld terwijl jullie mijn scooter meenemen. Jullie gaan nu met mij mee naar boven en daar handelen we t verder af. Zegt eentje; ik heb niks gedaan, hij: prima, dan bel ik nu de politie. Dus nu is die bij de politie een verklaring af aan t leggen.

Made my day

hee wat verassend dat het marrokanen waren, jammer dat ze niet gemept waren door die gast

Topavondje in de kroeg gehad.:D

Terug
Naar boven