Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Net geslaagd voor mijn autorijbewijs, in 1 keer!!!!:D Ondanks dat het ****ing slecht ging :o

Daarnet in de sportschool drie marokkaantjes, eentje met tanktop @ like 55kg lol. Net voor mn neus staan ze stil bij t bankje komt er van de trap af een groep van ong. 12 man, incl. iemand van de sportschool, aangelopen met een ziek brede gast voorop. Ik dacht: this gun be gud :D.
Zegt ie jongens ik moet jullie ff spreken; ik heb net camerabeelden gezien en jullie zijn alle drie volledig in beeld terwijl jullie mijn scooter meenemen. Jullie gaan nu met mij mee naar boven en daar handelen we t verder af. Zegt eentje; ik heb niks gedaan, hij: prima, dan bel ik nu de politie. Dus nu is die bij de politie een verklaring af aan t leggen.

Made my day

Als marokkaan zou ik volgens mij in mijn broek schijten :roflol:

Een superdude uit m'n gym die me vandaag teleurgesteld aanspraak dat hij maar geen gains maakt.
"Ik squat 500 keer (srs), 300 push-ups, train uren per dag, maar ik maak maar geen gains..."

How interesting. Please tell me more :sukkeltje:

fuark perfecte cutmaaltijd gevonden, gebakken ei met bacon
35 gr eiwit
12 gr vet
0 gr khy

en morgen met wendler beginnen :)

Zonet zwaar moeten kotsen tijdens rug/triceps training ... geen idee waar het vandaan kwam..

harder trainen;)

599 punten totaal

in 4 zevende streepje

hnnnng thread deed me goed :)

armen trainen zo ff lekker die aderen tevoorschijn toveren

Terug
Naar boven