Waterpoloer
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
welke kroeg? ik was ook in een kroeg

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Jammer dit jahee wat verassend dat het marrokanen waren, jammer dat ze niet gemept waren door die gast
Daarnet in de sportschool drie marokkaantjes, eentje met tanktop @ like 55kg lol. Net voor mn neus staan ze stil bij t bankje komt er van de trap af een groep van ong. 12 man, incl. iemand van de sportschool, aangelopen met een ziek brede gast voorop. Ik dacht: this gun be gud.
Zegt ie jongens ik moet jullie ff spreken; ik heb net camerabeelden gezien en jullie zijn alle drie volledig in beeld terwijl jullie mijn scooter meenemen. Jullie gaan nu met mij mee naar boven en daar handelen we t verder af. Zegt eentje; ik heb niks gedaan, hij: prima, dan bel ik nu de politie. Dus nu is die bij de politie een verklaring af aan t leggen.
Made my day

Zonet zwaar moeten kotsen tijdens rug/triceps training ... geen idee waar het vandaan kwam..

Captain Obvious .. maar heb het normaal nooit kotsen tijdens rug/triceps![]()
Okee ja ik heb het altijd als k mijn schouders train. En bij bankdrukken ook soms.. Even kotsen.. Maar neem altijd emmer mee dusjaa kan het zo opvangen.
Haha, misschien dat het kwam dat ik met een trui aan trainde ...
armen trainen zo ff lekker die aderen tevoorschijn toveren
kan jij toveren? 
ja lekker spuiten