XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

'' the dictator ''

aan het kijken. lig helemaal dubbel :roflol:

Sinds gister liggen er 15 slagroom soesjes in de koelkast maar heb er (nog) geen een opgegeten.. :)

damn jij moet wel erg gemotiveerd zijn

Sta er zelf ook van te kijken, cut gaat echt lekker nu ik progressie zie. Ik denk gewoon, 1 zo'n k*t soesje is vast 100kcal ofzo. En dan heb je hem op, was ie lekker en dan? Dat moet je je eigenlijk gewoon bij alles afvragen :p Het erge is dat ons hele huis vol ligt met allemaal lekkere ongezonde dingen... :o

wij hebben zo'n bak oranje WK tompoezen in de koelkast:o:o

pff ik ging net naar de wc zat er fking bloed aan de wc bril dus ik dacht potverdomme dat komt uit me derde been. Gelukkig zat er een wondje op me bil wat bloedde en kwam bloed daarvan daan

Feedback.:heart:

1. Ik heb lekker geslapen !
2. vandaag train ik BICEPS :D :D :D
3. VnV speel ik mee in een Video Clip !!!!

OOOOWWWW YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

pff ik ging net naar de wc zat er fking bloed aan de wc bril dus ik dacht potverdomme dat komt uit me derde been. Gelukkig zat er een wondje op me bil wat bloedde en kwam bloed daarvan daan
Was je even bang dat je maandstonden had via je piemol?

Heerlijk in coma gelegen :heart:

Kwam net iemand in de sportschool naar me toe: "Hee, jij deed toch fysiotherapie? Ik heb een beetje pijn in mijn borst na het trainen gister! Ik heb op het internet gekeken en ik denk dat ik een flinke spierscheur heb"

Dat zei hij nadat ik hem nog zag bankdrukken 5 minuten daar voor :p

Terug
Naar boven